Beste mensen,
Eind vorig jaar verkocht ik met veel trots m’n A2. Blijf het een van m’n mooiste ervaringen vinden op autogebied. Zo blij werd ik elke dag van die gele auto, die ik elke keer mooier en mooier maakte. Nooit heeft ie me in de steek gelaten. Altijd hoorde ik bij een clubje gekken met liefde voor een groot stuk aluminium. Hele verhalen kan ik over die auto’s vertellen. Nog meer verhalen heb ik gehoord over de A2 van mensen op het forum, geweldig.
Nu de auto al een tijdje weg is, merk ik dat ik het forum ook begin te laten voor wat het is. Daarom nu tijd om gedag te zeggen!
Voorlopig geniet ik door van een van de weinige andere Audi’s met een ASF: de (tweede generatie) TT. De opvolger van de A2 zou een gloednieuwe Mercedes-Benz GLA worden. Helaas maakt Mercedes er een potje van, levertijden zijn gigantisch lang en onduidelijk. Opties vallen steeds weg, ondanks dat de auto al besteld is. En de dealer is ook alleen maar chagrijnig tegen me, dus die GLA wordt binnenkort geannuleerd.
Waarschijnlijk wordt het een (eerste generatie) Audi SQ5. Maar wel weer een bijzondere natuurlijk, geen zwarte of grijze. Al een tijdje kijk ik stiekem rond en nu ga ik naar een heel speciale versie kijken in Duitsland. Wie weet, als ik er een vind, schrijf ik er een stukje over (met plaatjes) voor het blad van de Algemene Audi Club Nederland.
Bedankt aan het forum. Ik heb hier zo veel gehaald, niet normaal. Info, hulp, een ware schat aan informatie en behulpzame mensen. Echt geweldig dat zo’n club bestaat. Hopelijk blijft de A2 lang bestaan, ik heb mijn steentje eraan bijgedragen en dat doen jullie ook allemaal op uiteenlopende manieren!
Groet,
Karol