Audi A2 Club NL Sleutelmeetings

Meetings en Evenementen
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6173
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

06 mei 2019, 22:09 10 x

Beste Audi A2 forum- en clubleden,

We zijn erg verheugd jullie te kunnen melden dat er eindelijk een locatie is gevonden voor het organiseren van sleutelmeetings!

Onderstaande treffen jullie alle informatie aan.

Waar:
Auto Service Klup
Nieuwe Havenweg 59a
1216 BN Hilversum
T: 035 621 7770
E: info@autoserviceklup.nl
I: https://www.autoserviceklup.nl

20190423_225832.jpg
20190423_225832.jpg (1.66 MiB) 11309 keer bekeken

Doelstelling:
Reparaties / werkzaamheden uitvoeren die binnen de huurperiode (10:00 tot 17:00) van de locatie kunnen worden afgerond.

Informatie:
De locatie kan op zondagen in zijn geheel worden afgehuurd. Hiervoor betaalt A2CN en vast tarief van €150. Er zijn 7 bruggen beschikbaar en 5 plekken zonder brug.

Tijdens de sleuteldag kunnen er bruggen in gebruik zijn door auto’s van leden van ASK. De A2CN-sleuteldagen worden ruim van te voren aangekondigd, zodat het bestuur van ASK hier rekening mee zal houden.

Naast de 7 bruggen is er toegang tot (lucht)gereedschap, OBD readers, kan er tegen een zeer gereduceerd tarief gebruik worden gemaakt van een lasapparaat, (de)monteren van banden, balanceren van banden, etc.

Er is een computer met toegang tot internet, koffieautomaat (€0,60) en sanitaire voorzieningen zijn ronduit keurig te noemen. Er is verwarming aanwezig zodat we ook in de koudere periodes aangenaam kunnen werken.

Toegang:
Leden van de Audi A2 Club NL kunnen zich inschrijven voor het gebruik van deze faciliteit. De inschrijving vindt hier plaats. Ben je nog geen lid, dan kun je dat hier regelen.

De sleutelbeheerder van ASK opent voor ons de deur en zal ook de gehele dag aanwezig zijn om toezicht te houden. Deze persoon ziet er ook op toe dat alles weer netjes wordt achtergelaten door A2CN.

Er kunnen maximaal 14 auto’s binnen staan mits alle plekken voorhanden zijn. Een ieder die de sleuteldag wil bijwonen, dient zich vooraf aan te melden en inschrijfgeld á €7,50 te voldoen op rekeningnummer NL33 INGB 0664 5971 57 t.n.v. P.G.M. Maathuis (onze penningmeester) of via Paypal (info@audi-a2.nl).

LET OP: Zonder betaling is je inschrijving niet definitief en kan een ander je plaats innemen!

Als het maximaal aantal plekken is behaald (lees: betaald) wordt de inschrijving gesloten. Zonder inschrijving en betaling is er geen toegang om te sleutelen mogelijk. We moeten hier streng in zijn om ‘misbruik’ te voorkomen.

Toegang tot de bruggen is volgens het first-come, first-serve principe. Plan je werkzaamheden zo dat je einde van de dag klaar bent. Het eerste uur is bij de inschrijfkosten inbegrepen, voor de overige uren op de brug geldt een toeslag van €2,50 per uur. Dit dient voor het verlaten van de garage te worden voldaan aan de organisatie van A2CN.

Onderdelen:
De onderdelen dien je voorafgaand aan de sleuteldag zelf te regelen, denk ook aan schroeven, bouten en moeren die eventueel vervangen moeten worden. Een goede inventarisatie van hetgeen je wilt gaan doen is dus van groot belang! Indien je verwacht specifiek gereedschap nodig te hebben en je hebt dit zelf niet, meldt dit dan vooraf zodat dit gecontroleerd kan worden.

Het bestuur van de Audi A2 Club heeft besloten om een voorraad van veel gebruikte (en specifieke A2) onderdelen en middelen in te kopen. De lijst met onderdelen tref je in dit topic aan. Deze kunnen tijdens de sleutelmeetings worden gebruikt en voor vertrek worden afgerekend. Uiteraard worden deze tegen kostprijs aangeboden.

Huisregels:
De volgende huisregels zijn van toepassing:
  • De instructies van het aanwezige personeel worden te alle tijden opgevolgd;
  • Na het beëindigen van de werkzaamheden wordt het gereedschap schoongemaakt en op de daarvoor bestemde plek opgeborgen;
  • De werkplek (brug) wordt schoon achtergelaten, er zijn voldoende bezems aanwezig;
  • Er wordt binnen niet gerookt;
  • Er wordt buiten niet gesleuteld;
  • Aan het einde van de dag verlaten alle auto’s het pand;
  • De sleutelplek wordt voor A2CN van 10:00 tot 17:00 opengesteld, stem hier je werkzaamheden hier dus op af!
Disclaimer:
De sleutelmeeting is georganiseerd door de Audi A2 Club Nederland en de sleutelruimte wordt door ASK beschikbaar gesteld. ASK is derhalve gevrijwaard van enige verantwoordelijkheid jegens schade aan de auto ontstaan door onjuist gebruik van de brug en/of gereedschap tenzij het tegendeel door ondeugdelijke staat van het gebruikte kan worden aangetoond. Bezoekers en leden van de A2CN worden alleen toegelaten op voorwaarde dat zij ASK, A2CN en leden van A2CN niet aansprakelijk zullen stellen voor enige schade voortvloeiend uit de uitgevoerde werkzaamheden tenzij er sprake is van opzet of grove schuld.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
jaapje
Audi A2 clublid
Berichten: 1142
Lid geworden op: 04 apr 2016, 22:30
Locatie: Zutphen
Motortype: (nog) geen Audi A2

06 mei 2019, 22:41 0 x

Goed bezig @HansJan !
Als ik het goed begrijp zal het dan een thema gebonden werk zondag worden, zoals distributieriem vervangen of remmen controle/ upgrade of echte claxon installeren of zoiets.
Of is het ook mogelijk 1 zondag met meerdere auto’s en verschillende problemen waar aan gewerkt wordt?
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6173
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

06 mei 2019, 22:51 0 x

Absoluut @jaapje, maar het zou ook gecombineerd kunnen worden als een themadag inderdaad.

De claxonupgrade is een goeie! En leuk om te doen!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
JJR
Berichten: 304
Lid geworden op: 08 jun 2017, 22:38
Locatie: Haarlem
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

06 mei 2019, 23:56 0 x

Goed nieuws! Dit gaat zeker bijdragen aan het in goede conditie houden van de A2 vloot!
1.6 FSI (BAD) | 27-02-2003| Pro Line | Ebonyzwarz pareleffect | Concert II | Mistlampen | CC | Full LED | DRL | Komfortblinker | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17 | Winter: Style + 185/50/15 + TT 8N
Gebruikersavatar
trebbor77
Audi A2 clublid
Berichten: 415
Lid geworden op: 20 sep 2017, 14:25
Locatie: Barneveld
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

07 mei 2019, 09:27 0 x

Fantastisch @HansJan ! Handig voor iedereen die beperkte sleutelvaardigheden of - mogelijkheden qua ruimte heeft. En een leuke manier om weer andere forumleden te leren kennen! :) :)
Gebruikersavatar
wil
Berichten: 209
Lid geworden op: 27 aug 2015, 13:05
Locatie: Heerhugowaard
Motortype: Weet ik niet

07 mei 2019, 12:02 0 x

Wat een prachtig initiatief
Gebruikersavatar
Jur
Berichten: 207
Lid geworden op: 01 aug 2017, 12:48
Locatie: Veenendaal
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

07 mei 2019, 16:56 0 x

Goed bezig mannen! Klinkt goed :thumbmin:
Gebruikersavatar
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid
Berichten: 593
Lid geworden op: 06 mei 2018, 17:49
Locatie: Muiden
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

07 mei 2019, 21:54 5 x

whow wat goed!

Ik popel om te komen.

Maar: ik kijk naar autotechniek als een aap naar een horloge...

En ik heb niets wat ik direct zou moeten aanpakken, geloof ik...

Maar ik kom wel!

Heel stoer rij ik mijn A2 op de brug. Met een handje aan het stuur. Ik draag een blauwe overall met olievlekken (moet ik nog ergens lenen)
Ik hang een mooie kalender aan de muur met hele...
Ik spuug op de grond en ga aan de gang. Ik draai aan wielen, klop op onderkant en vloek af en toe hard. Ik ga discussiëren dat het allemaal ruk is en dat ik de enige monteur ben met echte kennis van zaken.
Uiteraard is het continue koffie drinken en hoewel ik niet rook sta ik natuurlijk buiten bij de overheaddeur een peuk te roken.
het meeste van de tijd ben ik bezig om anderen van het werk te houden en spullen bij ze weg te halen.

aan het eind van de dag rij ik met piepende banden, voldaan naar huis.


Ik kan niet wachten!
betutteling is zinloos; passie is Goud
Gebruikersavatar
jaapje
Audi A2 clublid
Berichten: 1142
Lid geworden op: 04 apr 2016, 22:30
Locatie: Zutphen
Motortype: (nog) geen Audi A2

07 mei 2019, 22:32 0 x

We verzinnen wel een ontgroening voor je🤣
Gebruikersavatar
Spinazie
Forum beheerder
Berichten: 982
Lid geworden op: 15 jan 2018, 11:45
Locatie: Nijmegen
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

19 mei 2019, 20:03 0 x

Even de sleutelmeeting onder de aandacht brengen :cool:

Vriendelijk verzoek om indien je interesse hebt, dit kenbaar te maken in het topic in het besloten gedeelte. Je zit nergens aan vast, maar zo kunnen we globaal een inschatting maken of we voldoende leden bijeen kunnen krijgen.

En langskomen voor alleen de gezelligheid mag natuurlijk ook ;)
Plaats reactie