Audio - link

Audio - Video - Navigatie
Audi_gekkie

24 jun 2013, 02:12 0 x

Jahaa hier is het ook gelukt. :D :D
Eerst ook geen geen geluid en lampje op de Yatour deed het ook niet, maar dat was een kwestie van massa. :oops:
Draadje van de massa van de Yatour op de radio en alles deed het.
Op een usb-stick mapjes aangemaakt CD01, CD02 enz. en alles deed het.
Via het knopje menu op de Concert II kan ik zelfs kiezen om nummers (misschien ook mapjes) random te spelen.
Ik heb nog even ruzie gehad met de bluetooth die ik erbij had besteld. Als iemand mij belt dan wordt netjes de muziek onderbroken en hoor ik een belsignaal (van Yatour zelf). Bij aanname van het gesprek hoorde ik perfect de beller over de speakers, maar de beller hoorde mij niet.
Hmmm, even de gebruiksaanwijzing erbij. Ooooh het kabeltje van de bijgeleverde microfoon hoort niet in de Yatour, maar in de bluetooth-module. :oops: :roll:

Kortom alles werkt perfect, maar momenteel heb ik er alles weer afgekippeld want verder dan testen ben ik niet gekomen.
Volgend weekend ga ik echt inbouwen.
Nog wel een klein probleempje is dat de het stekkertje van de bluetooth-module slecht contact maakt met de Yatour. :(

@A2robin heb jij ook met bluetooth-module?

@koop9 ik heb toch besloten van de originele zwarte stekker het deel waar geen kabeltjes in zat er met een dremeltje af te slijpen. :s hock: :lol:
Het blauwe stekkertje van de Yatour kon ik daarna zonder problemen plaatsen.
Trouwens als ik wel kabeltjes had voor een cd-wisselaar, dan lopen de kabels naar waar de cd-wisselaar in de kofferbak zit?
Als dat zo is dan kun je een audio-link beter in de kofferbak plaatsen lijkt me, mits je geen gebruik maakt van een bluetooth-module met bijbehorende microfoon.
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

24 jun 2013, 23:26 0 x

[quote="Audi-gekkie"]Jahaa hier is het ook gelukt. :D :D
goed bezig!!

@koop9
Trouwens als ik wel kabeltjes had voor een cd-wisselaar, dan lopen de kabels naar waar de cd-wisselaar in de kofferbak zit?
Als dat zo is dan kun je een audio-link beter in de kofferbak plaatsen lijkt me, mits je geen gebruik maakt van een bluetooth-module met bijbehorende microfoon.[/quote]

de aansluiting bij de wisselaar heeft wéér een andere aansluiting en zal je weer met losse draadjes moeten klooien... dus beter bij de radio aansluiten
A2robin

25 jun 2013, 18:33 0 x

Nee, ik heb er geen bluetooth-module bijgenomen. Heb er ook niet aan gedacht toen.
Wie weet in de toekomst. Ik zie dat je die weer aansluit op de YT m06 en dus verder niet meer bij de radio moet wezen?

Groetjes en veel plezier ermee!
Audi_gekkie

25 jun 2013, 21:22 0 x

@A2robin
Klopt helemaal.
Het stekkertje met kabel van de bluetooth-module komt in de Yatour en vanaf de bluetooth-module gaat de microfoon.
Jij ook veel plezier ermee!

Momenteel ben ik bezig met inbouw.
De Yatour komt bij mij ook in het dashboardkastje, omdat ik vanaf daar makkelijker met de microfoon langs de A-stijl richting binnenspiegel kan gaan.

Waar moet precies dat gat komen in je dashboardkastje om de bekabeling door te trekken?
Rode, groene of blauwe vak.
In het groene vlak zit een naad, waar twee delen bij elkaar komen.

Dieper naar achteren kan niet, want dan kom je bij het interieurfilter.
A2robin

25 jun 2013, 23:52 0 x

Mijne zit exact in het blauwe vak. De onderkant van de yatour tegen de zijkant van het kastje geplakt met dubbelzijdige tape.
De kabel van mij gaat dus helemaal achterin het kastje uit.
Audi_gekkie

26 jun 2013, 00:04 0 x

Dat blauwe vlakje is niet aangegeven in het smalle deel van het dashkastje, maar vlak daarvoor.
Helemaal naar achteren kom je in het interieurfilter terecht. :roll:

Het de de dashkast eerst gedemonteerd om het gat te maken voor de bekabeling?
A2robin

26 jun 2013, 21:17 0 x

Ik heb het dashboardkastje eruit gehaald en de yatour zo ver mogelijk erin gedaan.
Zal eens een foto maken van de week.

Mijn kastje was er nog uit vanwege een kapotte ventilator motor of kachelweerstand. Een van de twee :mrgreen:
Nu alles weer netjes dicht gemaakt.
Audi_gekkie

29 jun 2013, 02:29 0 x

Inmiddels de Yatour ingebouwd.
Wat een gedoe om het dashboardkastje weet terug te plaatsen, o.a. door dat korte kabeltje van de verlichting. :twisted:
Maar goed ik heb alles heel mooi kunnen wegwerken. Ik heb door de optionele bluetooth-module extra kabels weg te werken.
Helaas werkt de bluetooth niet. Ik heb 'm wel af en toe aan de praat gekregen en de telefoongesprekken zijn zeer helder/duidelijk. Als je gebeld wordt dan hoor je een ringtoon van Yatour en kun je de telefoon aannemen of ophangen door op een knop te duwen van de bluetooth-module.

Het probleem van de aansluiting van de module zit in het "stopcontactje" van de Yatour of het stekkertje of kabeltje van de module.
Ik vind het stekkertje van de module te makkelijk in de Yatour gaan.
Ik heb het idee dat het "stopcontactje" van de Yatour te diep zit.
Wil allen die een Yatour hebben kijken of dit ook zo diep zit?
A2robin

02 jul 2013, 00:09 0 x

Daar zit hij helemaal verstopt! :mrgreen:

[album]768[/album]
A2robin

02 jul 2013, 00:11 0 x

Hier zit hij toch ook erg diep, die BT aansluiting.

http://www.china-electronics.org/www/_v ... -014_b.jpg
Plaats reactie