Eerst ook geen geen geluid en lampje op de Yatour deed het ook niet, maar dat was een kwestie van massa. :oops:
Draadje van de massa van de Yatour op de radio en alles deed het.
Op een usb-stick mapjes aangemaakt CD01, CD02 enz. en alles deed het.
Via het knopje menu op de Concert II kan ik zelfs kiezen om nummers (misschien ook mapjes) random te spelen.
Ik heb nog even ruzie gehad met de bluetooth die ik erbij had besteld. Als iemand mij belt dan wordt netjes de muziek onderbroken en hoor ik een belsignaal (van Yatour zelf). Bij aanname van het gesprek hoorde ik perfect de beller over de speakers, maar de beller hoorde mij niet.
Hmmm, even de gebruiksaanwijzing erbij. Ooooh het kabeltje van de bijgeleverde microfoon hoort niet in de Yatour, maar in de bluetooth-module. :oops: :roll:
Kortom alles werkt perfect, maar momenteel heb ik er alles weer afgekippeld want verder dan testen ben ik niet gekomen.
Volgend weekend ga ik echt inbouwen.
Nog wel een klein probleempje is dat de het stekkertje van de bluetooth-module slecht contact maakt met de Yatour.

@A2robin heb jij ook met bluetooth-module?
@koop9 ik heb toch besloten van de originele zwarte stekker het deel waar geen kabeltjes in zat er met een dremeltje af te slijpen.

Het blauwe stekkertje van de Yatour kon ik daarna zonder problemen plaatsen.
Trouwens als ik wel kabeltjes had voor een cd-wisselaar, dan lopen de kabels naar waar de cd-wisselaar in de kofferbak zit?
Als dat zo is dan kun je een audio-link beter in de kofferbak plaatsen lijkt me, mits je geen gebruik maakt van een bluetooth-module met bijbehorende microfoon.