Saai zwart gepimpt
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Geeft haar een mooie sportieve uitstraling.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het doet me hier aan denken:

De golf 1 GTI had bij de donkere kleuren een zelfde soort streep, maar dan in zilver zonder rood, meen ik mij te herinneren. En natuurlijk de rode omlijsting om de grille ...
Bij de golf 2 (1e serie) kwamen daar de rubber stootstrips en bumpers met de rode streep voor in de plaats.

De golf 1 GTI had bij de donkere kleuren een zelfde soort streep, maar dan in zilver zonder rood, meen ik mij te herinneren. En natuurlijk de rode omlijsting om de grille ...

Bij de golf 2 (1e serie) kwamen daar de rubber stootstrips en bumpers met de rode streep voor in de plaats.

- Rein
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Mooi dat je jouw auto op smaak brengt en gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak
zo vind ik de rode streep, ook op de spiegels, wel fraai, maar het wit is voor mij iets te… nadrukkelijk

- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Gelukkig niet! Stel je eens voor dat alle A2's op een meeting GEEL zouden zijn!?

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.