Gele Color Storm met ribbelgril

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

25 jun 2019, 22:18 0 x

En laat ik nu net een sloop gele gekocht hebben... reed prima maar wel beetje schade en geel....

Als dit een CS met Open Sky en trekhaak en nog 4 elektrische ramen was... is deze niet echt gesloopt!

Helaas is mijn Duits tekort om het zeker te weten!
Mijn 1.8 blok sneuvelde en Automaat had ook vreemde dingen. nu weer gewone blok + bak gedaan...
Opa word trager en 1.4 is genoeg.
ArcSissy
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

25 jun 2019, 23:16 1 x

@Veertienmeizeventien,

Ik heb het hier weer niet droog gehouden ... wat kan jij goed sfeer verwoorden. Heerlijk dat tussen de gerichte knuppels ook jouw ongeleide projectiel het hoenderhok heeft gehaald. Het is immers de meest nuttige bijdrage in deze draad, na de draadstart van @kobus1978.

Roze ... geel ... rood ... maakt mij niet uit, zolang @Veertienmeizeventien maar mag blijven bijdragen aan het forum. Please ... keep on typin’!
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

25 jun 2019, 23:23 0 x

ArcSissy schreef:
25 jun 2019, 23:16
@Veertienmeizeventien,

Ik heb het hier weer niet droog gehouden ... wat kan jij goed sfeer verwoorden. Heerlijk dat tussen de gerichte knuppels ook jouw ongeleide projectiel het hoenderhok heeft gehaald. Het is immers de meest nuttige bijdrage in deze draad, na de draadstart van @kobus1978.

Roze ... geel ... rood ... maakt mij niet uit, zolang @Veertienmeizeventien maar mag blijven bijdragen aan het forum. Please ... keep on typin’!
Ik hield het ook niet droog, dit maal van verdriet. :cry Had ik nou maar beter opgelet tijdens de Duitse les :sleepy:
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

26 jun 2019, 06:55 2 x

kobus1978 schreef:
25 jun 2019, 23:23
Ik hield het ook niet droog, dit maal van verdriet. :cry Had ik nou maar beter opgelet tijdens de Duitse les :sleepy:
Mit Dank an Google Übersetzen:
Voor sommige bewoners op de hoek zal dat aangenaam zijn. Hansaring / Lippestraße: De gele Audi A2, die maanden op de zijstrook stond en niet bewogen was, is verdwenen. De stad Werne liet de auto woensdagmiddag wegslepen. Eerder probeerden de ambtenaren van het OM alweer de eigenaar te bereiken. Zonder succes.

Eigenaar reageert nog steeds niet
"We belden de eigenaar en praatten met de huisbaas. Maar de eigenaar van de auto was niet bereikbaar ", zegt Jürgen Menke van het Public Order Office. Meerdere keren had de stad Werner gevraagd om de auto te verwijderen. Maar er was geen reactie van hem. Nu krijgt hij een factuur voor het slepen. Omdat de stad het eerst van tevoren is gegaan. Met een kostenmelding zal de rekening waarschijnlijk ongeveer 250 euro bedragen, zegt Menke.

En de eigenaar ziet zijn auto nooit meer. Omdat de sleepdienst het heeft gesloopt. "De auto was goed om te rijden. De motor was niet kapot ", zegt Menke en verder: MAAR HIJ WAS GEEL !! "Als de eigenaar niet reageert, moeten we reageren." De stad heeft het nu ook gedaan, nadat de auto er al lang was. Sinds half december had de stad meerdere keren contact opgenomen met de eigenaar. Sommige locals zeiden zelfs dat de auto minstens een jaar op de Hansaring was geweest.
Uit het plaatselijke Duitse huis aan huis krant? ;)
eekhoorntje

26 jun 2019, 08:37 0 x

Ik heb op 19 Juni op schade auto geboden!

20 Juni mocht ik hem voor die prijs ophalen!
Het is er een Gele CS, met Open Sky, 4 Elektrische ramen en trekhaak ,Airco 2017 gevuld en goed rijdende....
Alleen is de rechter zijkant gekreukeld door slippertje... deuren en spatborden vervangen en weer schadevrij!

Ik bood €250,- en volgens mijn heb ik dus nu een oude Krant gekocht!
Verder nog steenslag voor en diverse kleine krasjes en butsen...
Dus helemaal overspuiten en hoewel ik eerst andere gedachten had.

Zie onder mijn eigen topic als deze klaar is.
Nu die krant nog erbij zoeken..... Unieke AU-die word het dan!
Mijn 1.8 blok sneuvelde en Automaat had ook vreemde dingen. nu weer gewone blok + bak gedaan...
HansJan
Moderator

26 jun 2019, 09:05 4 x

@eekhoorntje - inmiddels heb je al 6 keer in dit topic melding gemaakt van de aankoop van de gele schade CS.
Tijd voor je eigen draadje? Dan kan je daar je relaas in kwijt ... Laat dan ook eens wat zien!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid

26 jun 2019, 15:39 3 x

ArcSissy schreef:
25 jun 2019, 23:16
Roze ... geel ... rood ... maakt mij niet uit, zolang @Veertienmeizeventien maar mag blijven bijdragen aan het forum.
Oef...

ik moet oppassen dat ik niet de Piet Bambergen van het Forum wordt..

Dan sneeuwt mijn technisch hoogwaardige inbreng een beetje onder...
betutteling is zinloos; passie is Goud
eekhoorntje

26 jun 2019, 21:57 1 x

https://www.ruhrnachrichten.de/werne/we ... 81840.html

Ik vond alleen de A3 en die heb ik zeker niet!
:)
Peter_Maathuis
Moderator

26 jun 2019, 22:27 2 x

Betrapt! Maar het blijft een mooi verhaal voor dit topic :joy:
HansJan
Moderator

26 jun 2019, 22:32 1 x

eekhoorntje schreef:
26 jun 2019, 21:57
https://www.ruhrnachrichten.de/werne/we ... 81840.html

Ik vond alleen de A3 en die heb ik zeker niet!
:)
:joy: Je kon het niet uitstaan hè? Maar wel goed gevonden! Vermoed dat er meerdere zijn geweest die het hebben gezocht (waaronder ikzelf :mrgreen: )
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie