Gele Color Storm met ribbelgril

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

23 jun 2019, 21:37 0 x

Vla Flip Geel.....

MijnA2 kastel rod is meer Banaan geel, tenminste als je die iets te lang laat liggen :mrgreen:
Mijn 1.8 blok sneuvelde en Automaat had ook vreemde dingen. nu weer gewone blok + bak gedaan...
Opa word trager en 1.4 is genoeg.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

23 jun 2019, 21:45 2 x

Goed, de conclusie na 7 pagina's: mooi geel is niet lelijk?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

23 jun 2019, 22:01 1 x

En dan te bedenken dat ik eventueel geïnteresseerden wilde attenderen. :joy:
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
HansJan
Moderator

23 jun 2019, 22:12 1 x

Geen interesse maar wel een hoop meningen tot gevolg! :joy:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Johan 3L

24 jun 2019, 17:20 1 x

kobus1978 schreef:
23 jun 2019, 22:01
goed punt
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid

25 jun 2019, 21:41 1 x

TomA2 schreef:
20 jun 2019, 09:20
Zo was er op het 2cv.nl forum waar ik lid ben jaren lang de trend om mensen met een rode eend niet serieus te nemen... Omdat iedereen een rode eend had, of heeft gehad..
Ja...

Dat herken ik...

Ik heb een mooie rode 480 die ooit door een forumlid "roze" werd benoemd. Ik werd daar quasi boos over waarna het een soort running gag op het forum werd.
Iedereen had het over mijn "roze" 480, waarbij ik steevast aangaf: "hij is niet roze".

Denk aan Obelix: "ik ben niet dik"....

Enfin: heel grappig totdat iemand enorm fel uithaalde omdat hij dacht dat ik een hekel had aan homoseksuelen...
Niets is minder waar, maar ik moet toegeven dat ik de connectie van de kleur roze onderschat had.

Ik moest typen als Brugman om mijn vege lijf te redden...

Zo heb ik geleerd dat je enorm op moet passen met grappen. Ik ben op mijn hoede. Vooral op een Audi Forum.

Maar zeg nou zelf, haha: een gele, haha, gele Audi A2, haha, da ken toch nie!
Da's voor...

ach laat maar...
betutteling is zinloos; passie is Goud
HansJan
Moderator

25 jun 2019, 21:54 1 x

Veertienmeizeventien schreef:
25 jun 2019, 21:41
Maar zeg nou zelf, haha: een gele, haha, gele Audi A2, haha, da ken toch nie!
Da's voor...

ach laat maar...
Hij is niet geel! Hij is Imolageel. :mrgreen: Dat klinkt Italiaans, het geeft hem extra temperament. Maakt hem begeerlijk, zoals een Ferrari, een goede pasta of espresso. Maar deze roest niet in de folder, knijp je je ogen dicht dan zie je de hand van de meester: Giorgetto Giugiario. Halloooooo, ik droom! Maar stiekum is-tie gewoon ontzettend mooi! De mooiste van allemaal! Echt ... :tongueclose
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

25 jun 2019, 22:07 0 x

Roze auto....

Ik was vandaag bij Pon.....
alleen wist die grote baas niet dat ik wegens dove in familie een beetje kan liplezen op afstand ondanks radio....

Ik was daar en hoorde hoe ze over mijn A2 gedacht werd.
Gelukkig was de monteur die het werk uitvoerde daar totaal niet mee eens.

Zo zie je maar een AU... Die medewerker die een A2 blijkbaar maar niets vind!

Nee 14 Mei 17, ik had geen Roze maar Merlot Rode en zoek die tint maar zelf even op!
Mijn 1.8 blok sneuvelde en Automaat had ook vreemde dingen. nu weer gewone blok + bak gedaan...
Opa word trager en 1.4 is genoeg.
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid

25 jun 2019, 22:10 0 x

kobus1978 schreef:
23 jun 2019, 22:01
Auto staat nog steeds te koop ... ;)
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid

25 jun 2019, 22:11 2 x

Das wird einige Anwohner an der Ecke Hansaring/Lippestraße freuen: Der gelbe Audi A2, der monatelang auf dem Seitenstreifen stand und nicht bewegt wurde, ist verschwunden. Die Stadt Werne hat den Pkw am Mittwochnachmittag abschleppen lassen. Zuvor hatten die Verantwortlichen des Ordnungsamtes noch einmal versucht, den Besitzer zu erreichen. Ohne Erfolg.

Besitzer reagiert weiterhin nicht
„Wir haben bei dem Besitzer geklingelt und mit dem Vermieter gesprochen. Doch der Besitzer des Autos war nicht zu erreichen“, sagt Jürgen Menke vom Ordnungsamt. Mehrmals hatte die Stadt den Werner aufgefordert, das Auto zu entfernen. Doch von ihm kam keine Reaktion. Nun bekommt er eine Rechnung für das Abschleppen. Da ist die Stadt zunächst in Vorleistung gegangen. Mit einem Gebührenbescheid werde die Rechnung wohl bei etwa 250 Euro liegen, so Menke.

Und sein Auto sieht der Besitzer nie wieder. Denn der Abschleppdienst hat es verschrottet. „Das Auto war gut fahrbereit. Der Motor war nicht kaputt“, sagt Menke und weiter: ABER ER WAR GELBE!! „Wenn der Besitzer nicht reagiert, müssen wir reagieren.“ Das hat die Stadt nun auch getan, nachdem das Auto sehr lange dort stand. Seit Mitte Dezember hatte die Stadt den Besitzer mehrfach kontaktiert. Einige Anwohner sagten sogar, das Auto stand seit mindestens einem Jahr am Hansaring.
betutteling is zinloos; passie is Goud
Plaats reactie