DED@2 schreef: ↑26 apr 2019, 11:13
@Spits ,
Was die ene lichtblauwe niet meer te koop die hier en op marktplaats te koop stond tijdje terug? Die had al een remmenupgrade en de 6-bak , Oss enz. Was bij jou in de buurt ook nog. Wendell heette hij volgens mij.
Grtz
jaapje schreef: ↑26 apr 2019, 11:24
Ja precies ,dat leek me een fijne auto om verder mee te gaan!
Jullie hebben gelijk; Een hele mooie A2......... Heb telefonisch contact gehad met Wendell.
En alhoewel de auto in kleur hetzelfde was als mijn oude, heb ik het niet gedaan. Het modeljaar is van 2001, dus met kleine tank (dat zou dus tank overzetten worden van m'n oude), en het OSS werkt niet meer helemaal lekker, daarbij is de prijs fors (persoonlijke mening, maar voor hetzelfde of minder zit je in ATL range), waarbij er misschien nog onderhandelingsruimte is, maar zover zijn we niet gekomen.
Neemt niet weg dat de auto van Wendell inderdaad hele leuke opties heeft, en als je die echt wil dan doe je er denk ik geen verkeerd aan om die A2 aan te schaffen. Hij is nog te koop, dus sla je slag!
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.