Te goedkope A2 blijkt in "buitenland" te staan

Helaas begeven zich in de autohandel ook oplichters.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

24 aug 2018, 23:10 1 x

Zal er nou echt iemand zijn die de moeite doet om 100 auto's met volslagen onrealistische prijzen te plaatsen, of hebben ze hier een robot voor gebruikt?

Hier trapt toch geen weldenkend mens in ...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
karolography
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

25 aug 2018, 09:14 1 x

HansJan schreef:
24 aug 2018, 23:10
Hier trapt toch geen weldenkend mens in ...
Je geeft zelf al antwoord op je vraag: er zijn genoeg niet-weldenkende mensen om hier wat centjes aan te verdienen... :sleepy:
:heart: Audi A2 1.4 benzine 2003 75pk colour.storm imolagelb
:heart: BMW i4 eDrive40 2023 340pk M-Sport Sunset Orange
:heart: Mercedes-Benz EQS 2025 AMG Vintage Blue (besteld)
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

25 aug 2018, 09:29 0 x

Oproep;

Reageer met of je vandaag een proefrit kan maken en kan ik contant betalen.
Met 12 fake mail adressen dus alleen voor dit soort doelen heb ik al gereageerd....
voor hun veel werk en je mag ook op alle andere zoals de A8 of TT reageren....

Ik heb al bij Speurders deze vaste klant gemeld en binnenkort mogen zij op zoek naar nieuw IP nummer.
En als je goed de eerste pagina leest, iemand heeft helaas praktijk ervaring dus deze A2 die tenminste €4000,- waar is en reeds in Juli verkocht, niet door hun en als we massaal hun gek maken.

Zij werken voor geld en probeer het eens, alle voertuigen kosten €2000, 3000 tot 8000,- en alle wil ik graag voor deze prijzen hebben.... daarom uitgeprint boven mijn bed, want dat is de juiste plek...

Het is weer weekend en als vele forum leden oplichter voor een proefrit benaderen, en let op,,, U moet wel antwoorden in extra fout Engels en vooral niets hiervan begrijpen.

Hou Doe.... je doe zeggen Brabanders en Engelsen...
:@@
Mijn 1.8 blok sneuvelde en Automaat had ook vreemde dingen. nu weer gewone blok + bak gedaan...
Opa word trager en 1.4 is genoeg.
Johan 3L

25 aug 2018, 13:36 1 x

Deze A2 staat, zoals ik de laatste tijd wel vaker heb ontdekt bij andere auto's bij iemand anders "gewoon" te koop, namelijk: https://www.autoscout24.nl/aanbod/audi- ... 50040aa130

Dan even voor de niet-Brabanders, die NIET houdoe zeggen vanuit het Engels How do you do,
Maar houdoe komt uit vruuger dat men eigenlijk zei:
Houw-toe eige taai
later korter gemaakt als houwdoe.
Wordt in principe gebruikt bij vertrekken en niet bij een ontmoeting, zoals het Engelse How do you do

Laat dat even duidelijk zijn.
eekhoorntje

07 apr 2019, 18:15 1 x

https://www.speurders.nl/overzicht/audi ... r_by=price

Hij is er weer, even massaal reageren, voor hun veel werk en zal maandag wel weer met alle voertuigen verwijderd worden... elke auto in ronde prijzen.... dus betaal niets maar vraag een proefrit en zo!

Dus eerst proefrit of zo vragen en zoek maar een dure uit!
Mijn 1.8 blok sneuvelde en Automaat had ook vreemde dingen. nu weer gewone blok + bak gedaan...
Peter_Maathuis
Moderator
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

08 apr 2019, 23:46 1 x

Ik heb op een tiental auto's gereageerd, maar krijg geen reactie :mrgreen:
Advertentie is verdwenen en ik had hem zo graag gekocht :joy:
eekhoorntje

09 apr 2019, 09:13 0 x

Geachte heer, mevrouw ,

Bedankt voor uw reactie.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij dit account en bijbehorende IP-adressen inmiddels geblokkeerd, het lijkt er inderdaad sterk op dat het hier wellicht om oplichting gaat. Helaas is het vrijwel onmogelijk om dit soort advertenties op voorhand tegen te gaan omdat dergelijke adverteerders steeds vanaf nieuwe IP-adressen, nieuwe fake accounts aanmaken; het is op onze website immers voor iedereen mogelijk een gratis advertentie te plaatsen. De formule van onze website staat het helaas niet toe om alle advertenties te voorzien van een controle alvorens deze zichtbaar worden op de pagina maar wij doen ons uiterste best!

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Yvonne

Het Speurders.nl Team
eekhoorntje

09 apr 2019, 09:15 2 x

In tegenstelling tot Marktplaats is het adverteren hier gratis....
Wel kregen ze E mails en na 10 reacties, ik had ook 11 mail adressen ingezet, en kreeg 3x antwoord.

Door te reageren hebben ze veel werk en ik heb zoek systeem, elke vrijdag plaatsen ze na sluiting redactie dus ik controleerde elke week na 17.30 vrijdags.... veel werk voor niets en ze zullen niets binnen krijgen omdat hun mails ook nu weg zijn.

Mijn Hobby dus!
Johan 3L

09 apr 2019, 21:12 1 x

Ik heb deze reactie -letterlijk- ontvangen (weliswaar in Engels)

>>>You know this type of business it works very good and a lot of peoples are reach for this bullshit because in Netherlands peoples are very stupid and send money in advanced for things that not exist in reality.

I attach a payment confirmation to see exactly what I mean.

This is a easy job and a lot of money from stupid peoples you need to know how to play with their mind.

Let me know your opinion.

Best regards
Richard
<<<
jaapje
Audi A2 clublid
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

09 apr 2019, 22:08 1 x

Heel apart!
Die domme Hollanders !
Of is het willens en wetens de zaak bedriegen?
Plaats reactie