Hoe kan je dan de eerder genoemde schriftelijke garantie waarborgen? Lijkt me niet verstandig als je geen inhoudelijke kennis van de A2 hebt. Vermoed ook niet dat de lezers hier een heel goed gevoel krijgen bij hetgeen je aanbiedt. En aan deze A2 valt ook niet heel veel te strippen om jouw vraagprijs te rechtvaardigen.
A2 Colorstorm
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als hij zelf gaat persoonlijk strippen pak ik wel even een lasbril
Maar ik vind deze gewone CS niet zo compleet, OSS en Leder gewend en CC en nog die ik Mist ze lampen!
En de Service klep, ik heb ribbels die er eigenlijk niet in horen gezien bouwjaar.
en dan nog de garantie.....
Ik heb zeer fraaie certificaten gezien van handelaren.... met helaas;
Ter beoordeling van Directie, dus broodje aap.
Of de garantie verzekering die pas werkt na grote beurt voor zover nodig bij officiële dealer en dat ook de komende jaren, en die kun je tegen betaling afsluiten.
Dus 1x kwik fit of niet Bovag garage en weg is deze meerprijs.
Op zich lijkt het een leuke Rode maar ik zie geen foto's meer helaas.....
Vragen kan maar ook een hier zeer bekende Monteur uit Zandvoort heeft zijn Tdi nu bij Jan Eenink staan voor iets meer dan de oorspronkelijke vraagprijs!
Dit is nu geen Koopje meer!

Maar ik vind deze gewone CS niet zo compleet, OSS en Leder gewend en CC en nog die ik Mist ze lampen!
En de Service klep, ik heb ribbels die er eigenlijk niet in horen gezien bouwjaar.
en dan nog de garantie.....
Ik heb zeer fraaie certificaten gezien van handelaren.... met helaas;
Ter beoordeling van Directie, dus broodje aap.
Of de garantie verzekering die pas werkt na grote beurt voor zover nodig bij officiële dealer en dat ook de komende jaren, en die kun je tegen betaling afsluiten.
Dus 1x kwik fit of niet Bovag garage en weg is deze meerprijs.
Op zich lijkt het een leuke Rode maar ik zie geen foto's meer helaas.....
Vragen kan maar ook een hier zeer bekende Monteur uit Zandvoort heeft zijn Tdi nu bij Jan Eenink staan voor iets meer dan de oorspronkelijke vraagprijs!
Dit is nu geen Koopje meer!
Mijn 1.8 blok sneuvelde en Automaat had ook vreemde dingen. nu weer gewone blok + bak gedaan...
Opa word trager en 1.4 is genoeg.
Opa word trager en 1.4 is genoeg.