Koopje voor de handige Harrie. Audi navi plus RNS D
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb voor deze hele operatie een mini multitool aangeschaft (soort dremel) was wel fijn om mee te werken in dit geval, de gaatjes heb ik zelf geboord, je komt er met een gewoon boormachine niet bij, met de multitool wel. Heb deze ook gebruikt voor het verkrijgen van de 2-dins opening. Je hebt idd een Travelpilot cd nodig, deze (laatste versie 2015) krijg je op MP voor €10,00 Hij wordt ook door het apparaat geaccepteerd.stefan74 schreef:
ziet er goed uit eric ! Die stukjes L-profiel, zitten die in bestaande gaatjes ? en ik begrijp dat je sowieso een Travelpilot CD nodig hebt om hem uberhaubt aan de praat te krijgen?

- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Update: De navigatie loopt. =) Vanmorgen eens effe wat tijd gemaakt, Je hebt gala en een achteruitsignaal nodig. Mijn can-bus leiding die er ook ligt is blijkbaar niet goed aangesloten, waardoor ik de TMC box nog niet aan het lopen krijg, maar die is eigenlijk alleen voor actuele filemeldingen op het display weer te geven. Ik had het geluk dat er in het verleden een blaupunkt navigatie in heeft gezeten waardoor de bekabeling van gala en het achteruitsignaal er al in lagen. Als ik eens tijd heb voor een sleutelweekend te bezoeken, eens kijken waarom ik geen can-bus signaal krijg. Nu nog een + signaal om de radio aan en uit te krijgen met de sleutel, dus sleutel uit het contact, radio stil. Voorlopig ben ik al happy.