Hè, wat vervelend nou....... Daarbij passen de overbrengingen van de bak van Muurman nu perfect bij de motorkarakteristiek en schakelt deze bak absoluut niet meer hakerig.....
Jos.
Project A2 1.4TDI van muurman
- jos_br
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Koppeling is verzwaard maar trapt zelfs lichter.........Lees net t hele verhaal nog n keer terug...
Waarom heb je voor n zwaardere koppeling gekozen? Ik rij nog met t originele spul, AMF is eveneens voorzien van sjoemelsoftware en heb niet t idee dat de drukgroep/koppeling t niet trekt...
Of heb je nog verdergaande plannetjes op de plank? :-/
Hè, wat vervelend nou...<blockquote class="Quote" rel="jos_br">
.... Daarbij passen de overbrengingen van de bak van Muurman nu perfect bij de motorkarakteristiek en schakelt deze bak absoluut niet meer hakerig.....
Jos.
</blockquote>
Zal het niet meer doen.... #:-S
Jos.
JBAutoservice BV
Omdat het kanWaarom heb je voor n zwaardere koppeling gekozen?

Maar koppeling was ook niet fris meer bleek wel toen ie eruit kwam. Had laatste tijd soms ook bijgeluid als ik koppeling liet opkomen bij terugschakelen. Maar ookal was ie goed geweest was ie ook vervangen.
En plannen: Hij rookt volgens mij nog niet. Dus denk dat er nog brandstof bij gaat. Ik blijk de goede verstuivers en turbo ervoor te hebben.
:-bd
- Audi_gekkie
Is dat zo?Lees net t hele verhaal nog n keer terug...
Waarom heb je voor n zwaardere koppeling gekozen? Ik rij nog met t originele spul, AMF is eveneens voorzien van sjoemelsoftware en heb niet t idee dat de drukgroep/koppeling t niet trekt...
Of heb je nog verdergaande plannetjes op de plank? :-/
A2 heeft ook sjoemelsoftware?
- Audi_gekkie
Die van jou en die van mij wel: 75 -> 100pk<blockquote class="Quote" rel="Audi_gekkie">
Is dat zo?
A2 heeft ook sjoemelsoftware?

Zo had ik het niet bekeken!