Project A2 1.4TDI van muurman
Ik vraag volgens mij niemand om prijzen te delen.Beetje rare instelling ,je wil wel dat we met jou delen maar jij niet met ons ??
Prima kunnen we daar ook rekening mee houden.
Als ik iets online koop vind ik het prima om het te delen. Maar prijzen voor klussen deel ik niet.
- Audi_gekkie
Je hebt PBAudi-gekkie. Jij woont in hardenberg? Je mag ook rustig een ritje naar nieuw weerdinge doen.
Of als ik bij jos ben kun je ook komen natuurlijk.
En ik vind de nieuwe bak beter schakelen als de oude.
- jos_br
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ik leg het even anders uit. Het is zoals Erik aangeeft, buiten dat het een probeersel was, ook een klus met een combiprijs, we hebben dus meerdere dingen gedaan. Ik zal er een berekening op los laten zodat ik het als een volledige klus aan kan prijzen, hetzij met of zonder koppeling/vliegwiel.Beetje rare instelling ,je wil wel dat we met jou delen maar jij niet met ons ??
Jos.
JBAutoservice BV
Ik leg het even anders uit. Het is zoals Erik aangeeft, buiten dat het een probeersel was, ook een klus met een combiprijs, we hebben dus meerdere dingen gedaan. Ik zal er een berekening op los laten zodat ik het als een volledige klus aan kan prijzen, hetzij met of zonder koppeling/vliegwiel.<blockquote class="Quote" rel="pocoloco">Beetje rare instelling ,je wil wel dat we met jou delen maar jij niet met ons ??
Jos.
</blockquote>
Dankje Jos ,dit stel ik zeer op prijs.
- Audi_gekkie
Jos of muurman, wat zijn de bakverhoudingen?
Als dit een 5-bak is, waarom niet gekozen voor een 6-bak?
Als dit een 5-bak is, waarom niet gekozen voor een 6-bak?
- Audi_gekkie
Bedoel jij met een ATL of bijv. AJM (1.9) met een 6-bak?180 bij 3600? Die van mij rijdt 180 bij 3000 toeren met 175/75/15.
En die 180 zijn echte 180km/u.
Ik dus 130 bij 3000. Dat verschil kan niet tussen een standaard ATL en standaard AMF met standaard 5-bak.