Project A2 1.4TDI van muurman
11november dagje jos.
Wat er gaat gebeuren is nog even afwachten. verlanglijstje is:
kat leeg
check turbo en olie leiding erheen
olie wissel
thermostaat water ( die blijft nu ong 75graden en max 83 als het hard gaat )
Koelvloeistof ( neem ik aan ivm vervangen thermostaat )
lange bak
Koppeling
tandempomp
Brandstof filter
kat leeg
olie wissel
thermostaat water ( die blijft nu ong 75graden en max 83 als het hard gaat )
Koelvloeistof ( neem ik aan ivm vervangen thermostaat )
lange bak
Koppeling
tandempomp
Brandstof filter
Dik verlanglijstje Muurman!11november dagje jos.
lange bak
Koppeling
Heb je problemen met de turbo?
En lange bak, is dat die door Jos en zn bakkenman samengestelde versn.bak of wordt t toch n nieuwe tandwielenset voor de 5e gang?
Zijn de platen en drukgroep van de koppeling versleten?
Wat zijn de problemen met de tandempomp?
Kleppendeksel lekte olie. Dat is reeds gefixed. Maar zagen destijds ook wat olie bij turbo. Maar kan ook oud zijn. Turbo doet het verder goed.
Lange bak word een complete lange bak. Alleen 5de lang is voor een sportieve rijder niet ideaal.
Of koppeling versleten is..denk ik niet. maar als de bak er toch af is direct meepakken.
Tandempomp lekt iets
Lange bak word een complete lange bak. Alleen 5de lang is voor een sportieve rijder niet ideaal.
Of koppeling versleten is..denk ik niet. maar als de bak er toch af is direct meepakken.
Tandempomp lekt iets
Je zou denken met alle diesel perikelen dat t wat minder druk ging worden maarja, goeie zaak hè...Jos heeft het beetje druk.
Ga je ook nog wat aan t onderstel doen?
Ik rij op n door JB samengestelde verlaging van ong 25mm obv Bilstein B6 dempers.
Heb er geen eindoordeel over want rij nog op mn oversized (195/55/16) zomersloffen. Wegligging & controle (voorspelbaarheid) zijn dik in orde. Comfort ietsje minder fijn..
Heb t gevoel dat de uitgaande beweging niet voldoende gedempt wordt maar durf daar definitief pas iets over te zeggen na montage 195/55/15 winterwielen. Het wachten is op de nadering van t eerste koudefront...