Meeting Audi A2 Forum - 31 mei 2015

Meetings en Evenementen
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

31 mei 2015, 21:42 0 x

Beste allemaal,

Ben zojuist thuisgekomen en wil jullie melden dat ik met een grote grijns, onwijs voldaan en euforisch gevoel in de auto heb gezeten. Wat heb ik genoten van dit wederom geslaagde evenement!! Mooi om te zien dat alle inspanningen van de afgelopen weken hebben geleid tot dit resultaat. Zonder jullie was dit uiteraard niet mogelijk geweest, allen bedankt voor jullie komst! :-bd

Hoogtepunt van de dag was uiteraard de rit met 40 A2's naar de hunebedden, geweldig om als hekkensluiter achteraan gereden te hebben en de sliert met A2's in het Drenthse landschap gade de slaan. Mooi bont gezelschap bij elkaar! Wil @pocoloco danken voor de opnames met zijn quadcopter, zonder deze gadget hadden we deze prachtige opnames niet gehad! :-bd

Speciale dank gaat tevens uit naar @jos_br en de catering, heel hartelijk dank voor de gastvrijheid en goede zorgen! Ook @paladore en Robert Bosman hebben zichtbaar goed werk geleverd, ook zonder jullie was de dag niet zo succesvol geweest! :-bd

Tenslotte wil ik @FredA2 danken voor zijn inzet om het programma van de dag te leiden en in de voorbereidingen naar deze dag de afstemming met @jos_br te onderhouden. Dit was erg zinvol.

What more do I need to say? Leuk om weer een hoop nieuwe gezichten én leden gezien te hebben. Blij dat @Karel en @RobinRotterdam met werkende kentekenplaatverlichting op huis aan konden gaan. :-D En @Rein, ook de jouwe komen aan bod! Ik heb weer iets over de A2 geleerd en dat was niet mogelijk geweest zonder de goede aanwijzingen van @foppe. Top man! :-bd

En @koop9 wederom bedankt voor het fraaie en dit keer erg bijzondere aandenken. Ook jij bent goud waard voor deze groep A2 liefhebbers! :-bd

Zo, na al deze complimenten is het tijd voor een avondmaal en heerlijk potje Grimbergen. Komende week zal ik tijd zoeken om met de foto's aan de slag te gaan, resultaten hoop ik snel te posten. Maar gezin krijgt nu weer wat voorrang ;-)

Nogmaals dank en tot volgend jaar in ... ? :-D
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Bluemotion

31 mei 2015, 21:56 0 x

Wat moet je meer zeggen, leuke, leerzame dag! Koop9 zijn poster hangt al, mijn kids en ik zijn d'r blij mee.

Alles goed voorelkaar, pluim voor een ieder die n bijdrage heeft geleverd. Iedereen die er was dank voor jullie enthousiasme, als "nieuwe A2" 3L rijder heb ik veel opgestoken! Thanx en zeker tot volgend jaar/keer
Dirck

31 mei 2015, 22:04 0 x

@ Hans Jan?

Grimbergen Dubbel... Anno 1128, ja ik heb deze ook net open!
De Feniks die net als de A2 na mislukt project van Audi sinds vandaag ook uit de as is herrezen!
Rein
Audi A2 clublid
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

31 mei 2015, 22:13 0 x

Een top dag was het zeker mensen, sluit me helemaal aan bij alle positieve reacties hier, laat die foto's maar komen...
Ik heb geweldig genoten van alle A2's, de tocht naar de hunnebedden en het vormen van de cirkels daar, maar meest van de gezelligheid! Extra dikke dank voor de organisatie, geweldig gedaan! =D> =D>
Audi_gekkie

01 jun 2015, 00:25 0 x

Ja ik ook hier. Het was nu bijna een thuiswedstrijd voor mij, maar eerst aandacht voor het gezin gehad.

Tjonge wat was dit een mooie dag!
Hulde aan de organisatie (Hans Jan en Fred) en dank aan Jos voor het beschikbaar stellen van je pand en je technische verhalen.
Heel veel bekende gezichten, maar net zoveel nieuwe gezichten gezien. Mooi om met nieuwe enthousiastelingen te praten en om "oude" bekenden terug te zien.

Geweldig om de verbaasde reacties onderweg te zien van mensen die onze kolonne A2's zagen.
Evenzo geweldig was de parking rondom de hunebedden en de passie in de handen te voelen van de A2 bezitters :) )

Er is veel gebruik gemaakt van technische kennis van de deelnemers en daarom ook dank aan @paladore, Richard Bosman, Jan Eenink.

Eigenlijk moet ik iedereen bedanken, want zonder jullie was dit niet zo'n leuke dag!

Ik heb vandaag 8 uur gefilmd (dashcam) en ik zal zeker wat filmpjes plaatsen.
JDuijnker

01 jun 2015, 10:39 0 x

Voor mij de eerste "meeting" van een ander merk. Leuk te zien dat ook binnen een ander automerk zoveel entousiaste mensen samen komen om met elkaar over elkaars auto te kletsen. Ik vond heel leuk georganiseerd en een super mooie opkomst. Leuk te zien al die A2 liefhebbers bij elkaar. Leuke mensen gesproken en verschillende interessante dingen gezien en gehoord. Tevens mooi te zien hoeveel verschillen er zitten tussen alle aanwezige auto's. Ik heb niet direct twee dezelfde gezien.

Heren van de organisatie, top geregeld!!
ericosman

01 jun 2015, 11:28 0 x

HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

01 jun 2015, 13:30 0 x

@ericosman: ontzettend wijze foto!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Wybren3L

01 jun 2015, 13:42 0 x

Mooie foto staat gelijk op Facebook
ericosman

01 jun 2015, 16:31 0 x

Ik heb hem even (niet goed) gephotoshopt
klik hier voor de nieuwe versie
Plaats reactie