Hoi,
Dat is onmogelijk onmogelijk om dat netjes te doen. En met netjes bedoel ik uit één stuk. Ik ben er ook mee bezig geweest maar ik krijg het niet gedaan. Althans niet uit één stuk. Op zich zag het er best wel redelijk uit maar daar het niet uit één stuk te doen is lijkt het niet echt. Dus, ik heb het er weer af gehaald!
Er zitten teveel hoeken aan de spiegel....
Aluminium look spiegels
- jmkoole
- Motortype: (nog) geen Audi A2
[quote="erikoost"]Hoi,
Er zitten teveel hoeken aan de spiegel....[/quote]
Bij spiegels noemen ze die toch de 'dode' hoeken?
De sportieve S-modellen van Audi, zoals de S4, S5 en S8 hebben van die mooie (en veel 'gejatte') aluminium spiegelkappen. Er is nooit een S-versie van de A2 geweest, dus de markt voor dit type kappen zal erg klein zijn... De S2 was een heel andere wagen :lol:
Je zou de huidige spiegelkappen ook nog kunnen schuren, gronden en spuiten. Er zijn van die moderne spuitbussen met RVS- of chroom-kleurige lak.
Er zitten teveel hoeken aan de spiegel....[/quote]
Bij spiegels noemen ze die toch de 'dode' hoeken?

De sportieve S-modellen van Audi, zoals de S4, S5 en S8 hebben van die mooie (en veel 'gejatte') aluminium spiegelkappen. Er is nooit een S-versie van de A2 geweest, dus de markt voor dit type kappen zal erg klein zijn... De S2 was een heel andere wagen :lol:
Je zou de huidige spiegelkappen ook nog kunnen schuren, gronden en spuiten. Er zijn van die moderne spuitbussen met RVS- of chroom-kleurige lak.
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
ook nooitmeer iemand mee verder gegaan zie ik? jammer.... echt leuke audi optie!
maar wrappen kan wel hoor tegenwoordig:
https://youtu.be/hCoQubAMMMI
maar wrappen kan wel hoor tegenwoordig:
https://youtu.be/hCoQubAMMMI
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Jeemig, wat is die vent snel en wat een vaste hand! Neem maar een rolletje mee naar de meeting @pocoloco, kan je de workshop van vorig jaar vervolg geven :-))
Recent kwam er nog een setje voorbij op eBay. Na een lange periode van bieden ging dat weg voor het bizarre bedrag van €185. Overigens heeft @pocoloco zijn spiegelkappen gespoten. Staat heel fraai.
Recent kwam er nog een setje voorbij op eBay. Na een lange periode van bieden ging dat weg voor het bizarre bedrag van €185. Overigens heeft @pocoloco zijn spiegelkappen gespoten. Staat heel fraai.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Ach hij maakt gebruik van de lijnen/naden die er zijn van het onderdeel.Jeemig, wat is die vent snel en wat een vaste hand!
Maar ik doe het hem niet na!