Ik kom inderdaad met een heel andere oplossing.
Ik ken verder Willy60 niet, maar die zit in de buurt.
Dit is het resultaat van vanochtend.
(nog even vergelijk voor en na)
Ik haal de bekleding er helemaal af en was die.
Ik zie dat met terugzetten de rugleuning niet helemaal lekker zit. Pas ik nog aan en maak nieuwe foto.
Aan de andere kant is dat wel iets wat ik vanaf nu kan aanbieden aan geinteresseerden.
Ik maak er een dezer dagen een nieuw topic van.
Ik doe dit al een tijd voor VW Lupo en Seat Arosa. Maar daarvan heb ik verschillende interieurs op voorraad en daar is inruilen heel populair. Ik zoek dan ook een set stoelen en achterbank (liefst gescheiden). Mag lekker vuil en smerig zijn, ik maak er wel weer iets moois van. Wie maakt me blij?
Die bekleding ziet er idd netjes uit, ik dacht wel dat het zoiets zou zijn , of "diepstomen" of demonteren en wassen.
Anders krijg je het nooit zo schoon,
zo'n flesje met een doekje en dan wrijven , is leuk voor een klein plekje, maar niet om de hele bekleding te reinigen.
Mooi opgefrist!
Met de juiste middelen en een extractor kan je hetzelfde resultaat bereiken, scheelt een hoop werk met het afhalen van de bekleding.
Staan wel leuke voorbeelden op het Carclean forum, denk je ook: dat komt nooit meer goed.
Behandel je de bekleding daarna nog met een vuilafstotend middel?
De werkwijze inmiddels aangepast aan de extractor-methode.
Strippen is niet alleen tijdrovend, maar om dat de bekleding lijkt minder strak na montage, is strippen alleen nog in geval van schades en dat reparatie nodig is.