Audio - link

Audio - Video - Navigatie
Audi_gekkie

02 jul 2013, 23:37 0 x

@A2robin
Die foto had ik inmiddels ook ontdekt. :)
Ik denk dat het probleem in de aansluiting zit van de bluetooth-module zelf.
Audi_gekkie

02 jul 2013, 23:40 0 x

[quote="koop9"]ja zonder blauwe tand want die had ik al.
je kan 99 mappen maken met 99 nummers.
theoretisch dus 8901 nummers. maar dan moet je wel ongeveer een 30gb usb stick hebben.

je moet de mapjes de naam CD01, CD02, CD03 enz enz geven anders werkt het niet maar dat staat in de handleiding.

werkt super, gooi de cd´s maar weg want daar heb je niks meer aan ;)
ff je favo cd´s omzetten naar mp3 op je computer en de rest downloaden.... ;) [/quote]

99 mappen?
Ik meen gelezen te hebben dat 10 maximaal is, omdat in de originele cd-wisselaar 10 cd's kunnen.
Audi_gekkie

02 jul 2013, 23:48 0 x

[quote="koop9"]bij een auto met wisselaar heb je wel een 3 kleurige stekker op de radio zitten.
deze stekker kun je delen in 3en, de blauwe is voor de wisselaar en die steek je (als je de mp3 speler inbouwd) in dat zwarte stekkertje die jij nu over hebt. (dan zou je de wisselaar nog kunnen gebruiken maar meestal werkt dit niet)
m.a.w. deze word bij jou niet gebruikt.
je moet alleen de draden uit de blauwe stekker over zetten in de grote zwarte stekker in de radio.[/quote]

Mijn conclusie is dat een 3:1-stekker kopen onzin is als geen cd-wisselaar hebt.
Als je die wel hebt en de wisselaar èn de mediaspeler wilt gebruiken (zou niet weten waarom :? ) dan heb je een 3:1 stekker nodig.

Als er in je originele Audi-radio een blauwe stekker zit kun je die vervangen door die van de mediaspeler.
Spinazie
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

09 mei 2014, 17:22 0 x

Ook ik ga een Yatour inbouwen; ik wordt helemaal gek van het geouwehoer en reclame op de radio. Het viel me op dat ten opzichte van de oudere versies de bluetooth connector veranderd is, en ook naar de achterkant is verplaatst. Zie de foto.
Ger964
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

09 mei 2014, 19:32 0 x

Spinazie, ik heb ook een Yatour in m'n A2 zitten.
Op de juiste wijze aangesloten met bijgeleverde kabel en de massa aan het radioframe vastgemaakt.
Werken doet ie echter niet.
Het rode lampje brand, de accu van m'n iPhone laadt op maar geen geluid.
Heb het nog niet uitgezocht.

Besteld bij een bedrijf in Almere voor 69,-
Spinazie
Audi A2 clublid

09 mei 2014, 20:52 0 x

Ik heb m vanaf via ebay uit Duitsland laten overkomen, samen met de metalen clipjes om de radio los te krijgen: http://www.ebay.nl/itm/USB-SD-MP3-Wechs ... 0817506490 Ik heb dus niet de versie met Ipod aansluiting.

Als je dezelfde versie als ik heb dan kun je volgens mij niet via je Ipod afspelen via USB; de Yatour 'ziet' alleen MP3tjes die op een USB stick en SD-kaart staan. De Ipod slaat muziek niet op als MP3, maar als een ander formaat.

Als je wat losse nummers op een usb stick zet, doet die t dan wel?
Audi_gekkie

09 mei 2014, 22:25 0 x

@Spinazie
Ik heb de Yatour hier ook besteld, maar helaas heb ik de oude versie.
Het bluetoothcontactje in mijn Yatour is van slechte kwaliteit waardoor ik binnen een dag geen bluetooth meer heb :twisted:
De versie die jij hebt is goed.

Ik gebruikte mijn buetooth voor handsfree bellen.
Inmiddels heb ik besloten om het bijv. op deze manier op te lossen:
http://nl.aliexpress.com/item/Wristwatc ... 98788.html
Spinazie
Audi A2 clublid

13 mei 2014, 17:10 0 x

@Audi-gekkie
Kek dingetje hoor, maar moet je dan altijd dat horloge omdoen als je gaat rijden?

In ieder geval, ik heb vandaag een poging gedaan om de Yatour weg te werken. Helaas lukte mij het niet om het dashboardkastje te verwijderen. De 5 schroeven heb ik kunnen verwijderen, maar het kastje kwam niet mooi los aan de rechterkant. Ik durfde niet meer kracht te zetten, dus heb uiteindelijk de boel weer teruggezet ivm tijdgebrek. Morgen weer een poging wagen. Iemand nog tips? :)
Ger964
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

13 mei 2014, 19:51 0 x

@ Spinazie, onder de verwarmingsunit zit een vak waar je prima links in de bovenhoek je Yatour kwijt kunt.
Concert eruit, met je hand aan de achterzijde voorzichtig de verwarmingsunit eruit drukken, deze zit erin geklikt.
Vervolgens met je hand aan de achterzijde het overgebleven vak eruit duwen, ook deze zit geklikt.
Ik heb links in de bovenhoek een gat gemaakt waar de stekker van de Yatour in past.
Yatour erop leggen en met een stift aftekenen waar het gat moet komen.
Links in de hoek heb je achterin ruimte om de Yatourkable kwijt te kunnen zonder dat hij ergens klemt.
Vervolgens 2 gaten gemaakt in het vak (boven en aan de zijkant), Tierap erdoorheen en klaar.

Succes :-)
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

13 mei 2014, 20:37 0 x

op deze manier heb ik ze ook bij 2 A2´s ingebouwd.
als je een USB of SD er in hebt zitten met veel muziek dan hoef je niet vaak te wisselen dus zit hij daar prima. verder kun je toch niets met dit vak want alles wat je er in legt valt er ook meteen weer uit als je wegrijd bij het eerste stoplicht........
Plaats reactie