[quote="HansJan"]@Audi-gekkie: er zijn diverse wegen die naar Rome leiden, het is maar net hoe je het wilt aanpakken. De aftakking op de kabel kan je maken door hem door te knippen, aan weerszijden de isolatie wegnemen, de 3e kabel op dezelfde wijze voor te bereiden en deze met elkaar in een "easy fit connector" te stoppen en dan verhitten totdat het vast zit.
Knip je hem niet door, dan moet je de connector loskoppelen uit de stekker en de "easy fit connector" over de stekker heen schuiven. De kabel moet je dan wel bloot zien te leggen zoals op de foto van @pocoloco. Het is maar net hoe handig daarmee bent.
Je kunt ook de werkwijze hanteren zoals beschreven in de wiki van a2-freun:
http://www.a2-freun.de/wiki/index.php/Tagfahrlicht
Hier staat ook beschreven hoe je de stekker loshaalt en verbinding maakt. Maar je in beide gevallen voor pin 3 een extra krimpstekker moeten kopen. VW/Audi dealer en anders de betere automaterialenhandel?
Gaat het hiermee lukken?
Edit: ik heb gezocht naar de easy fit connectors van Innotec en die kunnen alleen maar besteld worden via de webshop van Innotec. Daar je hier alleen als bedrijf kunt bestellen en ik een KVK registratie heb, zal ik een account aanvragen. Ik bestel dan van elke soort één zak en ik kan de benodigde hoeveelheid dan per post opsturen naar een lid die ze wil toepassen. Helaas voor Audi-gekkie lukt dat voor dit weekend niet ...
Edit-II: account gekregen en prijzen opgevraagd. Connectors kunnen alleen per 25 stuks besteld worden. Prijs per stuk gemiddeld €1,00 excl. BTW. Dus als ik alle soorten en maten bestel, dan ben ik meer dan €130 verder.

hock: Dat is me nu nog iets teveel van het goede. Wil @pocoloco die dingen niet per stuk leveren :idea:

[/quote]
Zou ik kunnen doen ,maar dan heeft hij ze pas maandag! :|