Audio - link
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
nee hoeft niet, vooral niet zagen in je A2.... :cry:
je moet even de draadjes uit de kleine blauwe stekker halen van de yatour (maak eerst even een tekening met nummers waar ze zitten!)
en ook de draadjes uit de zwarte stekker en die vervang je door de draden die je net uit de blauwe stekker hebt gehaald.
echter moet je wel een stekker uitdrukker hebben om dit te doen.... dit is b.v. de 88040 van midlock
http://www.midlock.nl/Adobe_handleiding ... TE-225.pdf
de losse draadjes die je dan overhebt uit de zwarte stekker even isoleren (elk draadje apart)
let op! er kan een blokkering in de zwarte stekker zitten deze moet je eerst even los halen anders krijg je de stekkertjes er niet uit.
lijkt allemaal heel moeilijk maar dat is het echt niet.
rij evt even langs bij je garage en vraag of hij ze er even uit wil drukken als jij alles los hebt liggen, dan zet je daarna de draden weer thuis rustig in elkaar.
je moet even de draadjes uit de kleine blauwe stekker halen van de yatour (maak eerst even een tekening met nummers waar ze zitten!)
en ook de draadjes uit de zwarte stekker en die vervang je door de draden die je net uit de blauwe stekker hebt gehaald.
echter moet je wel een stekker uitdrukker hebben om dit te doen.... dit is b.v. de 88040 van midlock
http://www.midlock.nl/Adobe_handleiding ... TE-225.pdf
de losse draadjes die je dan overhebt uit de zwarte stekker even isoleren (elk draadje apart)
let op! er kan een blokkering in de zwarte stekker zitten deze moet je eerst even los halen anders krijg je de stekkertjes er niet uit.
lijkt allemaal heel moeilijk maar dat is het echt niet.
rij evt even langs bij je garage en vraag of hij ze er even uit wil drukken als jij alles los hebt liggen, dan zet je daarna de draden weer thuis rustig in elkaar.
- Audi_gekkie
Bedankt voor de info koop9, echter ik kom er nu achter dat er in de 20-pins stekker helemaal geen draden zitten op de plek waar de 8-pins stekker moet komen. :cry:
Ik heb in de achterdeuren wel werkende luidsprekers en een versterker.
Betekent dat ik niets aan mijn audio-link heb?
Ik heb in de achterdeuren wel werkende luidsprekers en een versterker.
Betekent dat ik niets aan mijn audio-link heb?
- koop9
stekker is leeg omdat je geen cd wisselaar hebt.
dan steek je de draden van de blauwe stekker in de zwarte stekker.
dan moet hij werken, in het ergste geval moet de radio gecodeerd worden zodat hij een wisselaar herkend maar bij mij was dat ook niet nodig.
succes.
dan steek je de draden van de blauwe stekker in de zwarte stekker.
dan moet hij werken, in het ergste geval moet de radio gecodeerd worden zodat hij een wisselaar herkend maar bij mij was dat ook niet nodig.
succes.
- Audi_gekkie
Je bedoelt de blauwe stekker (mannetje) die bij de Yatour zit om daar de draden van in het lege gedeelte van de 20-pins stekker te steken?
Maar wat moet ik dan de zwarte steker (vrouwtje) van de Yatour doen?
Op het Duitse forum gebruiken ze de zwarte stekker wel.
Maar wat moet ik dan de zwarte steker (vrouwtje) van de Yatour doen?
Op het Duitse forum gebruiken ze de zwarte stekker wel.
- koop9
bij een auto met wisselaar heb je wel een 3 kleurige stekker op de radio zitten.
deze stekker kun je delen in 3en, de blauwe is voor de wisselaar en die steek je (als je de mp3 speler inbouwd) in dat zwarte stekkertje die jij nu over hebt. (dan zou je de wisselaar nog kunnen gebruiken maar meestal werkt dit niet)
m.a.w. deze word bij jou niet gebruikt.
je moet alleen de draden uit de blauwe stekker over zetten in de grote zwarte stekker in de radio.
deze stekker kun je delen in 3en, de blauwe is voor de wisselaar en die steek je (als je de mp3 speler inbouwd) in dat zwarte stekkertje die jij nu over hebt. (dan zou je de wisselaar nog kunnen gebruiken maar meestal werkt dit niet)
m.a.w. deze word bij jou niet gebruikt.
je moet alleen de draden uit de blauwe stekker over zetten in de grote zwarte stekker in de radio.
Ik heb deze mp3 speler ook sinds gister.
Normaal geen wisselaar dus ook geen stekker boven in de concert 2
Ik kan nu wel de blauwe stekker van de mp3 speler boven erin steken, maar krijg geen geluid.
Mapjes wel al aangemaakt op een usb.
Waarom krijg ik hem niet aan de gang? Moeten er meer draden verbonden worden?
Zoals de zwarte stekker van de mp3 speler?
Is het jou al gelukt Audi gekkie?
Normaal geen wisselaar dus ook geen stekker boven in de concert 2
Ik kan nu wel de blauwe stekker van de mp3 speler boven erin steken, maar krijg geen geluid.
Mapjes wel al aangemaakt op een usb.
Waarom krijg ik hem niet aan de gang? Moeten er meer draden verbonden worden?
Zoals de zwarte stekker van de mp3 speler?
Is het jou al gelukt Audi gekkie?