Wie heeft er na het inbouwen van een nieuwe radio/cd problemen met het geluid?
Ik heb nog de originele radio cassette( hahaha) van audi erin zitten. en eigenlijk vind ik het jammer
om hem uit te bouwen, het geluid is echt super. Ik gebruik nu een FM transmitter, maar stoort wel eens.
Heeft iemand ervaring met de parrot?
Bando
originele radio uitbouwen
- CvP
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ik heb een parrot erin zitten. Het nadeel vind ik dat die geen gebruik maakt van de achterspeakers. Handig is wel dat je er allerlei apparatuur (I-pod of zelfs aux en USB sticks) op kunt aansluiten. Alleen heb ik sinds een paar dagen problemen om de telefoon op te nemen. Geen idee wat het is maar realiseer me dat ik laatst tegen de microfoon aanstootte. Als ik pech heb is die stuk:-(
Overweeg zelf wel eens een moderne radio met blauwe tandjes. Wel zo makkelijk (helaas niet origineel)
Overweeg zelf wel eens een moderne radio met blauwe tandjes. Wel zo makkelijk (helaas niet origineel)
Het gaat wel. Ik gebruik zelf ook een aftermarket radio van het merk Kenwood. En ik moet zeggen, nog steeds goede geluid!! En mijn achterste speakers werken ook gewoon. Dit kan d.m.v. een adapter. Ik weet de naam niet meer zo uit het hoofd.
Maar als je even googled kom je er wel uit...
Want er zijn zoveel soorten op markt...
Maar als je even googled kom je er wel uit...
Want er zijn zoveel soorten op markt...
Dit is ook een mogelijkheid: http://www.yatour.net/shop/?type=detail&id=46
SD/USB/AUX en met deze http://www.amazon.de/B-Speech-42245-GB- ... B002OEJB1O ook nog Bluetooth A2DP.
Zo behoud je de originele looks. De Yatour is voor z'n 6 tientjes te koop op marktplaats of ebay.
SD/USB/AUX en met deze http://www.amazon.de/B-Speech-42245-GB- ... B002OEJB1O ook nog Bluetooth A2DP.
Zo behoud je de originele looks. De Yatour is voor z'n 6 tientjes te koop op marktplaats of ebay.
- Audi_gekkie
[quote="Bandolero"]Wie heeft er na het inbouwen van een nieuwe radio/cd problemen met het geluid?
Ik heb nog de originele radio cassette( hahaha) van audi erin zitten. en eigenlijk vind ik het jammer
om hem uit te bouwen, het geluid is echt super. Ik gebruik nu een FM transmitter, maar stoort wel eens.
Bando[/quote]
Zo'n FM-transmitter heb ik ook wel eens over nagedacht.
De zegt het stoort wel eens, maar hoe vaak?
Een paar keer per uur?
Ook heb ik wel eens gelezen dat je het geluid niet hard kunt zetten. Klopt dat?
Bando[/quote]
Zo'n FM-transmitter heb ik ook wel eens over nagedacht.
De zegt het stoort wel eens, maar hoe vaak?
Een paar keer per uur?
Ook heb ik wel eens gelezen dat je het geluid niet hard kunt zetten. Klopt dat?
Nou het is af en toe dat ie stoort, en hard zetten gaat, maar je hoort dan wel wat ruis.
Ligt er ook aan welke transmitter je hebt, ik heb gewoon een kijkshop dingetje. En ook nog eens
RDS dus je ziet op je dash of originele radio welke artiest of song.
Ligt er ook aan welke transmitter je hebt, ik heb gewoon een kijkshop dingetje. En ook nog eens
RDS dus je ziet op je dash of originele radio welke artiest of song.