dekseltje zekeringenkast

Discussie over het interieur van de A2
Rens 79

08 okt 2010, 02:04 0 x

Nou Heren het dekseltje is dus een orgineel exemplaar,waarschijnlijk een keer eraf gehaald door iemand met te grote handen die misschien niet wist hoe het er af moest,en daardoor een beetje uit vorm is geraakt.
Bedankt voor de reacties en ik zal wel een ander dekseltje opsnorren.
mjuffer

12 dec 2012, 23:33 0 x

Nou, bij mij rammelt ie ook niet. Komt omdat ie, doodat de palletjes afgebroken zijn, in het handschoenenvakje ligt. ;-)
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

13 dec 2012, 09:43 0 x

Nou, het dekseltje zelf mag dan "redelijk" van kwaliteit zijn, maar de klikbeugeltjes zeer zeker niet. Flinterdun uitgevoerd. Zijn bij mij alle twee algebroken, en ik heb het dekseltje nu maar vastgetaped. Je ziet het toch niet en het is beter als een open gat in het dashboard. Als ik kijk naar de zekeringenkast van de cabriolet, dan zit er toch wel kwaliteitsverschil in. Nou, die maakt de 3de wereldoorlog nog mee. :D Hartstikke dik uitgevoerd en een zeer degelijke deksel met kliksysteem.
Pet

13 dec 2012, 20:01 0 x

Ik heb ook een deksel die rammelt ik moet nog een nieuwe bestellen hij kost nog geen 20euro
hij is in het verleden verkeerd gemonteerd en nu zijn er stukjes van af gebroken

Dus het kan ook met een orgineel onderdeel
appieagniet

26 dec 2012, 01:04 0 x

Hallo Audi-fans, Ik zoek een dekseltje van zekeringenkast voor mijn A2, de huidige is kapot :( . Ook ben ik op zoek naar een dashbord verwarmingsklepje linksvoor aan bestuurderskant, heeft nog iemand een tip hiervoor? Daar missen een paar lamellen en om nieuw te bestellen is te kostbaar, in de buurt en op het internet nog niet kunnen vinden helaas.

Verder net een reparatie laten doen aan de elektronische moduul voor de centrale vergrendeling via een bedrijf in Utrecht. Het bedrijf repareert elektronische modules van auto's tegen ca. de helft van nieuwprijs, met garantie! Eerst is het onderdeel getest maar die kosten we rden verrekend met reparatie. In ons geval scheelde het de helft en alle sloten en ruiten werken nu weer perfect, en de auto is goedgekeurd ! :mrgreen:
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

26 dec 2012, 09:50 0 x

[quote="appieagniet"]Hallo Audi-fans, Ik zoek een dekseltje van zekeringenkast voor mijn A2, de huidige is kapot :( . Ook ben ik op zoek naar een dashbord verwarmingsklepje linksvoor aan bestuurderskant, heeft nog iemand een tip hiervoor? Daar missen een paar lamellen en om nieuw te bestellen is te kostbaar, in de buurt en op het internet nog niet kunnen vinden helaas.

Verder net een reparatie laten doen aan de elektronische moduul voor de centrale vergrendeling via een bedrijf in Utrecht. Het bedrijf repareert elektronische modules van auto's tegen ca. de helft van nieuwprijs, met garantie! Eerst is het onderdeel getest maar die kosten we rden verrekend met reparatie. In ons geval scheelde het de helft en alle sloten en ruiten werken nu weer perfect, en de auto is goedgekeurd ! :mrgreen:[/quote]

Kijk eens bij deze aanbieder: http://link.marktplaats.nl/626871253 misschien is hij genegen om de auto in
onderdelen te verkopen ...

Zet anders een oproepje in het te koop gevraagd topic, met de kleur erbij. Dan heb je iets meer kans op suc6.

Mooi dat het weer goedkoop gerepareerd is, Electro-modules zijn soms ook op Ebay te vinden.
Welkom op het forum trouwens, we zijn altijd nieuwsgierig naar foto's van de bolide ... ;)
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
falcon

26 dec 2012, 20:47 0 x

[quote="appieagniet"]Verder net een reparatie laten doen aan de elektronische moduul voor de centrale vergrendeling via een bedrijf in Utrecht. Het bedrijf repareert elektronische modules van auto's tegen ca. de helft van nieuwprijs, met garantie! Eerst is het onderdeel getest maar die kosten werden verrekend met reparatie. In ons geval scheelde het de helft en alle sloten en ruiten werken nu weer perfect, en de auto is goedgekeurd ! :mrgreen:[/quote]Heb je daar contactgegevens van?
appieagniet

29 dec 2012, 14:15 0 x

Jawel:

BBA-reman BV
Californiëdreef 19
3565 BJ Utrecht
Nederland
Tel. +31(0)30-2625262
Fax +31(0)30-2626115

Succes!
emiel10

02 jan 2013, 18:46 0 x

Ik heb het klepje ook vervangen omdat de pinnetjes afgebroken waren, was 7 euro als ik het me goed herinner.
Plaats reactie