Mooi of niet mooi ?
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
In tegenstelling tot (bijna) alle vorige reacties vind ik het prachtig :!: , mogen ze bij mijn A2 zo doen, heb ik alleen een probleem, kan ik niet meer zien of het de A4 is of de A2 :lol:
(maar inderdaad, alleen de grille, niet die lampjes)
Sorry jongens :mrgreen:
Theo
Theo
[quote="Thck"]In tegenstelling tot (bijna) alle vorige reacties vind ik het prachtig :!: , mogen ze bij mijn A2 zo doen, heb ik alleen een probleem, kan ik niet meer zien of het de A4 is of de A2 :lol:
Theo[/quote]
Op reis gaan met de A4 ipv de o zo fantastische A2, het mooi vinden van een verkrachte A2. Ik begin je ervan te verdenken over te willen stappen naar de duistere zijde
Theo[/quote]
Op reis gaan met de A4 ipv de o zo fantastische A2, het mooi vinden van een verkrachte A2. Ik begin je ervan te verdenken over te willen stappen naar de duistere zijde

[quote="okuki"][quote="Thck"]In tegenstelling tot (bijna) alle vorige reacties vind ik het prachtig :!: , mogen ze bij mijn A2 zo doen, heb ik alleen een probleem, kan ik niet meer zien of het de A4 is of de A2 :lol:
Theo[/quote]
[/quote]
Da denk ik ook, volgens mij moet jij eens in therapie Theo
, of begin je last te krijgen van de warmte :roll:. Ik denk dat dat het is of wat denk je er zelf van. Ik vind het echt niks, da heel snoetje is verkracht van dat A2tje :cry: .
Sjors
Theo[/quote]

Da denk ik ook, volgens mij moet jij eens in therapie Theo

Sjors
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Kom op jongens, julie hebben toch geen oogklepjes op :lol: Er is meer op deze wereld aan mooi en goede vervoersmiddelen dan alleen een A2
Maar maak je niet ongerust, de A2 blijft uiteraard mijn favoriet, maar daarom kan in iets anders nog wel mooi vinden.
Zie de foto, en dat is nog maar ongeveer de helft van wat ik mooi vind en vond :o
Theo

Maar maak je niet ongerust, de A2 blijft uiteraard mijn favoriet, maar daarom kan in iets anders nog wel mooi vinden.

Zie de foto, en dat is nog maar ongeveer de helft van wat ik mooi vind en vond :o
Theo
[quote="Thck"]Kom op jongens, julie hebben toch geen oogklepjes op :lol: Er is meer op deze wereld aan mooi en goede vervoersmiddelen dan alleen een A2
Theo[/quote]
Oké Theo, maar je moet toch toe geven dat die 2 middelste toch iets aparter zijn 8-) behalve die Saab dan 8-) , en ook die Renault 16 8-) :lol:
Groet, Sjors

Theo[/quote]
Oké Theo, maar je moet toch toe geven dat die 2 middelste toch iets aparter zijn 8-) behalve die Saab dan 8-) , en ook die Renault 16 8-) :lol:
Groet, Sjors
[quote="Thck"]In tegenstelling tot (bijna) alle vorige reacties vind ik het prachtig :!: , mogen ze bij mijn A2 zo doen, heb ik alleen een probleem, kan ik niet meer zien of het de A4 is of de A2 :lol:
Theo[/quote]
Als je dan wilt weten welke de a2 is,moet je even 4 meter doorlopen en je dan omdraaien,
dat lelijke ding wat zo smal is en hoog op zijn poten staat is dan de a2.
Jij vindt zo'n geribbelde grille zeker ook mooier dan een gladde.
Theo[/quote]
Als je dan wilt weten welke de a2 is,moet je even 4 meter doorlopen en je dan omdraaien,
dat lelijke ding wat zo smal is en hoog op zijn poten staat is dan de a2.
Jij vindt zo'n geribbelde grille zeker ook mooier dan een gladde.
Saap :lol: doe maar SAAB :mrgreen:
Dat lijkt wel een 96, daar zat eerst een driecilinder tweetakt motor in, later een viertakt V4 van Ford. Inderdaad motorisch dus wel bijzonder, maar geen Wankelmotor. Dat was o.a. de NSU Ro80, verre voorouder van onze A2.
Goede smaak trouwens, Theo. Delphingrau in het midden :mrgreen:
Dat lijkt wel een 96, daar zat eerst een driecilinder tweetakt motor in, later een viertakt V4 van Ford. Inderdaad motorisch dus wel bijzonder, maar geen Wankelmotor. Dat was o.a. de NSU Ro80, verre voorouder van onze A2.
Goede smaak trouwens, Theo. Delphingrau in het midden :mrgreen: