Audio - link
Dank je Theo ben al wat rustiger nu,misschien een portret foto'tje meesturen wordt ik nog rustiger. :lol:
Maar als je mijn bovenstaande tekst vergelijkt met jouw pdf bestand, dan klopt het toch wat ik hierboven schrijf.
Die blauwe eraf en in het zwarte van de audio link,en die andere blauwe van de audio link
weer aan de groene zodat er weer een samengestelds stekker ontstaat.
Maar als je mijn bovenstaande tekst vergelijkt met jouw pdf bestand, dan klopt het toch wat ik hierboven schrijf.
Die blauwe eraf en in het zwarte van de audio link,en die andere blauwe van de audio link
weer aan de groene zodat er weer een samengestelds stekker ontstaat.
[quote="Rens 79"]Dank je Theo ben al wat rustiger nu,misschien een portret foto'tje meesturen wordt ik nog rustiger. :lol:
weer aan de groene zodat er weer een samengestelds stekker ontstaat.[/quote]
Rens,
Misschien heb je hier ook iets aan:
http://www.ebay.de/itm/Radio-USB-SD-MP3 ... 19c496f5b3
ff naar beneden schrollen in de advertentie dan zie je een foto reportage van de audiolink aansluiting. Jij hebt waarschijnlijk niet dezelfde maar de stekker aansluitingen zullen wel hetzelfde zijn.
En ja altijd eerst bij het dashboard kastje beginnen.
succes, groeten,
Cees
weer aan de groene zodat er weer een samengestelds stekker ontstaat.[/quote]
Rens,
Misschien heb je hier ook iets aan:
http://www.ebay.de/itm/Radio-USB-SD-MP3 ... 19c496f5b3
ff naar beneden schrollen in de advertentie dan zie je een foto reportage van de audiolink aansluiting. Jij hebt waarschijnlijk niet dezelfde maar de stekker aansluitingen zullen wel hetzelfde zijn.
En ja altijd eerst bij het dashboard kastje beginnen.
succes, groeten,
Cees
Dank je wel C.Hartjes (Cees)
Niet dat ik Theo voor het hoof wil stoten maar de link die jij meestuurde werkt wel verhelderend.
Zoals ik de Duitse tekst voor mezelf vertaalt heb,komt het helemaal overeen met de foto's van die link.
Had ik het toch goed gelezen :lol:
Dus nu niet meer in de verkoop maar ga hem van de week ff in stapjes inbouwen.
Als het maar klaar is voor de vakantie naar Oostenrijk.
Cees en Theo bedankt
groet Rens
Niet dat ik Theo voor het hoof wil stoten maar de link die jij meestuurde werkt wel verhelderend.
Zoals ik de Duitse tekst voor mezelf vertaalt heb,komt het helemaal overeen met de foto's van die link.
Had ik het toch goed gelezen :lol:
Dus nu niet meer in de verkoop maar ga hem van de week ff in stapjes inbouwen.
Als het maar klaar is voor de vakantie naar Oostenrijk.
Cees en Theo bedankt
groet Rens
[quote="Rens 79"]Ook ik wil jou niet voor het hoofd stoten :oops: ,maar die link had Theo ook al met een eerder bericht meegestuurd :mrgreen:
Maar toch fijn hoor zo'n forum,waar de 1 de ander helpt.[/quote]
Ach jee, had ik niet gezien.
Beter 2 maal dan helemaal niets he! Gaat lukken! Fijne vakantie!
groeten,
Cees
Maar toch fijn hoor zo'n forum,waar de 1 de ander helpt.[/quote]
Ach jee, had ik niet gezien.
Beter 2 maal dan helemaal niets he! Gaat lukken! Fijne vakantie!
groeten,
Cees
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb bij mijn audio link alleen de mini-iso connector (Blauw)gelijk op de radio aangesloten, voor de rest niets en werkt perfect. De blauwe past ook maar op 1 manier, kan niet missen !!
Eric,
dat gaat alleen als er geen andere connector op zat. Jij had geen versterker achterin en die heb je er later ingebouwd met van die gedeelde stekkers (Geel, Blauw en Groen) die samen een geheel vormen.
Ik denk dat Rens wel een versterker heeft voor achterboxen en dan zit er al een zwarte stekker op deze plek. Deze is niet deelbaar zoals jij nu hebt. Dus vandaar de verloopstekker die hij erbij heeft. (of de pinnetjes er indrukken kan ook maar is iets meer werk)
dat gaat alleen als er geen andere connector op zat. Jij had geen versterker achterin en die heb je er later ingebouwd met van die gedeelde stekkers (Geel, Blauw en Groen) die samen een geheel vormen.
Ik denk dat Rens wel een versterker heeft voor achterboxen en dan zit er al een zwarte stekker op deze plek. Deze is niet deelbaar zoals jij nu hebt. Dus vandaar de verloopstekker die hij erbij heeft. (of de pinnetjes er indrukken kan ook maar is iets meer werk)