Mijn audi A2 gaat weg...

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
mchaiba

12 dec 2011, 22:21 0 x

Sinds vandaag staat mijn Audi A2 te koop.
Is er iemand van de formleden die benzine heeft en op zoek is naar diesel?
Ik ben namelijk op zoek naar benzine.

hierbij de link indien je geintreseerd bent?

http://link.marktplaats.nl/511685837

km vlg dashbord 243.000 was 211.000 km toen ik hem kocht oktober 2010.
nota van het motorblok die in juni 2010 (vorige eigenaar) is geplaatst heb ik.
er zit dus een motorblok van bj 2002 die een km stand had van 56.000 km. de auto heeft dus 104.000 echt op de teller.

vraagprijs is 4950,-- niet meer van toepassing
mchaiba

16 dec 2011, 23:01 0 x

Bij nader inzien ga ik hem niet verkopen, ruilen blijft nog wel een optie.
Het was toch wel gek, te bedenken dat die weg zou moeten.
ik heb ff wat berekeningen op los gelaten, als ik meer dan een jaar aan moterrijtuigenbel. op moet interen dan kan ik hem net zo goed een jaar houden. toch :roll:

Vandaag nog wat interieur onderdelen bij Rene Klein Bluemink besteld en volgende week lekker wat aanrommelen.

ik ben wel benieuwd of de prijzen van A2 zijn gedaald. heb vorig jaar nog 6800 voor betaald en kwam nu niet verder dan 3900. Of zijn de A2 met een vervangende motor niet meer populair?

ik heb er inmiddels bijna 33000 meegereden.
alleen al in de vakantie van 4 weken bijna 9500 :oops: beetje te veel van het goeden.
Romulus

16 dec 2011, 23:17 0 x

Goed dat je blijft ;)
Waarom trekken al die verkopers kun keutel toch weer in? :mrgreen:

Vergeet in je berekening andere vaste kosten zoals wegenbelasting niet.
mchaiba

17 dec 2011, 00:26 0 x

hahaha

ik keek alvast naar de alternatieve keutels.... daar werd ik niet blij van :o
dan is de keus ook snel weer gemaakt. Een keutel uit hetzelfde nest :D

ik ga in 2012 denk ik niet meer dan 10000 km rijden omdat ik nu met een electrische scooter naar mijn werk ga (is zuiniger dan de A2 :lol: ) vandaar mijn zoektocht naar een benzine.
j.hoeben1

17 dec 2011, 09:36 0 x

[quote="mchaiba"]

ik ben wel benieuwd of de prijzen van A2 zijn gedaald. heb vorig jaar nog 6800 voor betaald en kwam nu niet verder dan 3900. Of zijn de A2 met een vervangende motor niet meer populair?
[/quote]

Hoi mchaiba, Als ik eerlijk moet zijn zou ik ook niet weglopen met een wagen die er eigenlijk al een heel autoleven op heeft zitten. Buiten de motor dan. Mijn gevoel zegt dat de kans bestaat dat je dan toch regelmatig onkosten hebt :( . Dat jij vorig jaar €6800,- voor dat karretje betaald hebt lijkt mij dan ook aan de hoge kant. Maar goed wat zegt gevoel :!:

Gr. Sjors
mchaiba

17 dec 2011, 11:27 0 x

Hi Sjors,

het laatste daar heb je wel gelijk in, mede door dat ik echt een zwarte zocht heb ik wellicht wat te veel betaald bij aanschaf. maar veel keus was er ook niet en de prijzen die ik zag kwam deze toen nog als 1 van de goedkoopste.

en qua onderhoud ff afkloppen. hij heeft het 1 keer begeven op de terugreis in belgie (Framerie). ik kon wel rijden maar niet harden dan 80 en dat in de spits met die boze chauffeurs die mij genoodzaakt moesten inhalen geen pretje. toch maar ff de ANWB gebeld, maar ja dat was ook niet gek na een ritje van 9500 (om precies te zijn in 24 dagen) en 260 km voor dat we weer thuis waren was de aandrijf as op. Ik ben werd toen naar een audi dealer gesleept en zij hebben toen de intercooler vervangen en een rekening van 680 euro. ik dacht toen ok topie ik kan verder maar ja 15 km verder bleek het probleem niet opgelost te zijn. teruggaan was geen optie om dat ik hem met sluitingstijd op had gehaald.

zelf sleutel ik nooit (motorisch) aan de auto (ik blijf daar toch een leek in) maar gelukkig heb ik een kennis die monteur is en die onze auto's al jaren onderhoud na laten kijken en die vertelde me al snel dat het de aandrijfas is. afin onderdeel besteld en enkele dagen liep de auto als een treintje (300 euro). Deze twee posten zijn toch mijn grootste uitgaven geweest aan deze a2.
en ik hoop dat het voorlopig ook zo blijft. ik vraag me nog steeds af f de intercooler wel vervangen had gemoeten maar die discussie ben ik natuurlijk niet aangegaan.

Geloof me mijn liefde voor de audi A2 is echt ontstaan tijdens onze laatste vakantie. Oh wat kan die berg op toch niet normaal, ik heb heel wat zwaardere auto achter me mogen laten hihihi ik kwam ze natuurlijk op de rechte stukken weer tegen maar dat mag de pret niet drukken.
j.hoeben1

17 dec 2011, 13:16 0 x

Hoi mchaiba, je hebt natuurlijk gelijk en voor iedereen is het gevoel ook anders. De spoeling van een keuze wordt ook met de maand minder. En als jij er voor jouw gevoel goed aan gedaan hebt dan is het toch prima. Ik heb vier jaar geleden een half jaar gezocht tot ik de juiste gevonden had en voor mijn gevoel een goeie prijs en heb er tot nu toe geen seconde spijt van gehad. Ik denk ook als je hem weg zou doen je toch wel spijt krijgt tenminste als jij dat A2 virus ook hebt zoals de meeste bij deze club.

Groet, Sjors
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

17 dec 2011, 16:23 0 x

Ik sluit me bij Sjors aan. als je een a2 hebt, is het net of je een virus hebt, heb de mijne nu 4,5 jaar en heel weinig onkosten gehad in die tijd. Ben er nog net zo trots op als toen ik hem kocht.

Heb afgelopen jaar ook bewust de keuze gemaakt om hem te houden en ik wist ook dat ik moest investeren dit jaar, (nieuwe distributieriem, achterschokbrekers, winterbanden en zomerbanden, naast dit nog een olie lekkage bij de aandrijfas laten repareren.

Het was toch meer dan €1100,- ik doe bijna alles zelf aan de auto behalve de motor. Hij heeft er nu 168.000 op staan. Ik ben nog altijd van plan om er een gereviseerde motor in te zetten als de tijd is aangebroken, en de carrosserie schadevrij blijft. ik hoop dat het nog effe duurt, moet kunnen,zie toch regelmatig advertenties met A2,s benzine met ruim 200.000 op te teller staan en dan ook nog voor een forse vraagprijs.
EasyRider

18 dec 2011, 01:09 0 x

Wow, jouw auto heeft al 13 eigenaren gehad :s hock:
mchaiba

18 dec 2011, 12:30 0 x

ik heb haar net niet op de wallen gekocht :lol: :lol: :lol:
Gesloten