groepsinkoop mistlampen
3 oktober = Tag der Wiedervereinigung.
Heel Duitsland een vrije dag omdat Oost en West weer bij elkaar gekomen zijn.
De A12 stond ook vol.
Afgezien daarvan - kunnen wij niet de enclave bij Baarle Nassau / Baarle Hertog annexeren of zo? Niet dat ik de Belgen zonodig van dat stukje land wil ontdoen, maar een vrije dag is natuurlijk mooi meegenomen :lol:
Marc
Heel Duitsland een vrije dag omdat Oost en West weer bij elkaar gekomen zijn.
De A12 stond ook vol.
Afgezien daarvan - kunnen wij niet de enclave bij Baarle Nassau / Baarle Hertog annexeren of zo? Niet dat ik de Belgen zonodig van dat stukje land wil ontdoen, maar een vrije dag is natuurlijk mooi meegenomen :lol:
Marc
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Zo net terug van de duitse dealer www. josef-hoelter.de , nu snap ik ook dat mijn e-mail terugkwam, de betreffende "lagermeister" chef magazijn is met pensioen gegaan. Ik heb nu kennis gemaakt met de nieuwe, Herr Lutz Ulbrich. Effe een leuke babbel gemaakt en een R8 in de showroom bekeken
Heb hem gevraagd wat hij kon betekenen voor het forum, hij kon de mistlampen met afdekkapjes leveren voor €225,00 dit betekent een korting van bijna 10%, de eigenlijke prijs was €247,88. ik had hem het verhaal verteld dat het eigenlijk wel duur was met de originele bekabeling en lichtschakelaar erbij. Hij vertelde me dat de lichtschakelaar niet per se nodig was, iemand met een beetje technische kennis ( ik in dit geval niet) kan schijnbaar makkelijk met een schakelrelais ook de lampen laten branden Kosten een paar euro. Wellicht leden die dit wel kunnen ??
Weet iemand de prijzen van de mistlampen hier in NL ?? Heb geen actuele ETKA ter beschikking
prtnr 8Z0 807 489D 3FZ afdekkap
8Z0 807 490D 3FZ "
8Z0 941 699 en 8Z0 941 700 mistlampen

Weet iemand de prijzen van de mistlampen hier in NL ?? Heb geen actuele ETKA ter beschikking
8Z0 807 490D 3FZ "
8Z0 941 699 en 8Z0 941 700 mistlampen
- mx-man
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
[quote="chipsoer"]Zo net terug van de duitse dealer www. josef-hoelter.de , nu snap ik ook dat mijn e-mail terugkwam, de betreffende "lagermeister" chef magazijn is met pensioen gegaan. Ik heb nu kennis gemaakt met de nieuwe, Herr Lutz Ulbrich. Effe een leuke babbel gemaakt en een R8 in de showroom bekeken
Heb hem gevraagd wat hij kon betekenen voor het forum, hij kon de mistlampen met afdekkapjes leveren voor €225,00 dit betekent een korting van bijna 10%, de eigenlijke prijs was €247,88. ik had hem het verhaal verteld dat het eigenlijk wel duur was met de originele bekabeling en lichtschakelaar erbij. Hij vertelde me dat de lichtschakelaar niet per se nodig was, iemand met een beetje technische kennis ( ik in dit geval niet) kan schijnbaar makkelijk met een schakelrelais ook de lampen laten branden Kosten een paar euro. Wellicht leden die dit wel kunnen ??
8Z0 807 490D 3FZ "
8Z0 941 699 en 8Z0 941 700 mistlampen[/quote]
IK
ik heb m'n na geinstaleerde mistlampen mee geschakeld staan met grootlicht doormiddel van een relais
Thijs

8Z0 807 490D 3FZ "
8Z0 941 699 en 8Z0 941 700 mistlampen[/quote]
IK

Thijs
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Bij mij zitten ze sinds vanmorgen erin, nog niet aangesloten,omdat de kabelboom nog in bestelling is. Naar aanleiding van mijn bezoek bij de Duitse dealer, toch op zoek gegaan naar een andere leverancier. Heb ze besteld bij www.carpartsdirect.nl, voor net €90,- had ik ze thuis, en ze passen perfect !! 2 afdekkapjes in dl bij de dealer besteld €26,00. De kabelboom met porto €30,00. 2 H7 lampjes €25,00 Een gebruikte originele schakelaar heb ik ook op de kop weten te tikken €26,00. Kom ik toch uit op bijna €200,00. Over 2 weken een weekje vrij en zal ik de kabels eens gaan aansluiten. Mocht e.e.a goed lukken kan ik jullie wellicht helpen bij de inbouw op de sleuteldag.
-
ik heb wel intesse . maar zat zelf te denken op er dag rij verlichting in te bouwen ipv mist lampen
- mx-man
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Vraagje, weet iemand mij te vertellen hoe de licht schakelaar makkelijk uit te bouwen is? morgen maar eens weer wat aan de audi doen dmv mistlichten aan te sluiten. Ik kom tot de conclusie dat de zwart witte draad de uitgaande plus is om een het relais te sturen, kan iemand dat bevestigen?
Thijs
Thijs