Kan Chipsoer wel begrijpen...
Zo jammer zijn, want bij de volgende inkoopactie ben ik ook weer van de partij.
Groepsinkoop Aerotwin ruitewisser ??
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Tja als je er geen nodig hebt, moet je er ook geen kopen. Ook al is het maar € 11,00 Ik krijg er toch veel reactie op dat ze het jammer vinden. Ik zal dit topic volgend jaar rond deze tijd nog eens aansnijden. Wellicht is er dan meer animo. Maar in de tussentijd geen bestelling meer.
- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
[quote="chipsoer"]Tja als je er geen nodig hebt, moet je er ook geen kopen. Ook al is het maar € 11,00 Ik krijg er toch veel reactie op dat ze het jammer vinden. Ik zal dit topic volgend jaar rond deze tijd nog eens aansnijden. Wellicht is er dan meer animo. Maar in de tussentijd geen bestelling meer.[/quote]
Is een goed idee Chipsoer!! Volgend jaar voor de winter polsen of er animo is voor een nieuwe wisser zo voor de winter!
Dan ben ik denk wel aan een nieuwe toe ( zo niet, dan gaan die wisserbladen wel erg lang mee!!)
Vriendelijke groet, Joris
Is een goed idee Chipsoer!! Volgend jaar voor de winter polsen of er animo is voor een nieuwe wisser zo voor de winter!

Vriendelijke groet, Joris