Groepsinkoop Aerotwin ruitewisser ??

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

08 sep 2011, 00:35 0 x

Als er nog 4 geinteresseerden zijn, bestel ik er en kan ik ze meenemen naar de meeting, dan is de prijs heel interessant €11,00 p stuk.
Romulus

29 sep 2011, 16:41 0 x

[quote="A2 3L Maarten"]Ik heb een Aerotwin er opzitten op mijn A2 zag ik bij de meeting van 25-9. Dus voor mij niet.[/quote]Je lijkt jezelf tegen te spreken.
Wel een Aerotwin, dus wel in de groepsaankoop? Of nog geen Aerotwin dus niet geschikt ervoor? ;)
Rens 79

29 sep 2011, 17:25 0 x

[quote="A2 3L Maarten"]Beste Chipsnoer,
Ik heb een Aerotwin er opzitten op mijn A2 zag ik bij de meeting van 25-9. Dus voor mij niet.
Grt Maarten[/quote]

Maarten als je de Aerotwin er al op hebt zitten is die groeps inkoop juist wel wat voor jou.
Indien je huidige rubbertje versleten is.
Je haalt 2 dingen door elkaar,het gaat niet over de arm maar over het wisserblad (aerotwin)
Rens 79

29 sep 2011, 17:40 0 x

[quote="A2 3L Maarten"]Beste Chipsnoer en Rens,

Mijn wisserblad (deel wat over voorruit gaat) is slap. Ik dacht een slappe wisser=Aerotwin. Klopt dit?

Geen idee of mijn slappe wisser versleten is. Hoe merk je dit? Strepen bij wissen?

Wisserblad verslijt dus op een keer heb je deze nodig; daarom wel intresse.

Grt Maarten[/quote]

Ja een slappe :lol: is aerotwin,en indien versleten zal hij strepen gaan trekken.
Een aerotwin wisserblad past (zonder aanpassing)dus niet op een conventionele wisserarm.
De a2 die geen aerotwin hebben, hebben geen slappe
chipsoer
Audi A2 clublid

29 sep 2011, 21:19 0 x

Had het maar gezegd zondag, ik had er nog 1 bij me. !!! Voor degene die interesse hebben, stuur me maar een pm met jullie gegevens. Zoals gezegd indien er 5 gegadigden zijn bestel ik ze.
chipsoer
Audi A2 clublid

01 okt 2011, 10:20 0 x

Ik heb momenteel 4 geinteresseerden:

Audietje
A2 3l Maarten
Ferry
Redbad

De herfst is in aantocht, kijk je wisser na en vul de lijst aan indien gewenst, ik wil laatst aankomende week de bestelling plaatsen. Afhaalprijs bij mij €11,00 incl porto €15,95

Ik heb de verpakking iets kleiner weten te krijgen waardoor ik ze via DHL kan versturen, zodoende is de prijs nu €15,95 incl porto. ipv €17,75
j.hoeben1

05 okt 2011, 10:17 0 x

Hoi A2 3L Maarten,
Begrijp ik dat jij maar 1600 km met een ruitenwisser doet, dan doe je toch echt iets verkeerd :o . Een heel simpel maar effectief middel is op tijd je voorruit zuiver maken ;) . Trouwens die ruitenwissers van Chipsoer vegen prima. Heb de vorige keer 2 stuks bij hem gekocht waarvan de eerste er nog op zit en nog prima veegt. Dus een aanrader :!:

Groet,
Sjors
chipsoer
Audi A2 clublid

11 okt 2011, 16:26 0 x

Alle bestelde ruitewissers zijn nu onderweg. Het was tevens mijn laatst georganiseerde groepsinkoop. IK vindt de respons een beetje weinig :( als ik zie hoeveel leden we hebben, ik weet dat hiervan niet iedereen in het bezit is van een A2 maar dan toch. Ben toch blij dat ik een aantal liefhebbers heb kunnen voorzien van een voordelige nieuwe wisser.
j.hoeben1

11 okt 2011, 21:56 0 x

[quote="chipsoer"]Alle bestelde ruitewissers zijn nu onderweg. Het was tevens mijn laatst georganiseerde groepsinkoop. IK vindt de respons een beetje weinig :( als ik zie hoeveel leden we hebben, ik weet dat hiervan niet iedereen in het bezit is van een A2 maar dan toch. Ben toch blij dat ik een aantal liefhebbers heb kunnen voorzien van een voordelige nieuwe wisser.[/quote]

Ho,ho chipsoer,
Dat vind ik nu niet aardig :( . Ik heb nog een gloedje nieuwe van jouw (2 stuks gekocht destijds) in de kast liggen. De eerste is nog prima. Ik zou het toch prettig vinden over een paar jaar weer bij jouw aan te kloppen ;) Dat kan je toch niet maken :cry:

Gr. Sjors
Rens 79

12 okt 2011, 02:28 0 x

[quote="chipsoer"]Alle bestelde ruitewissers zijn nu onderweg. Het was tevens mijn laatst georganiseerde groepsinkoop. IK vindt de respons een beetje weinig :( als ik zie hoeveel leden we hebben, ik weet dat hiervan niet iedereen in het bezit is van een A2 maar dan toch. Ben toch blij dat ik een aantal liefhebbers heb kunnen voorzien van een voordelige nieuwe wisser.[/quote]
Ik vindt de respons juist enorm als je kijkt naar het aantal actieve leden :)
Want hoeveel zijn er nu van de 549 leden die dagelijks/wekelijks op het forum komen?
Het zijn vaak/altijd dezelfde en dat zijn er misschien een stuk of 50.
Klik maar eens als je ingelogd ben op het knopje leden en als je dan op een naam gaat staan kun je zien wanneer ze voor het laatst (ingelogd) het forum hebben bezocht.
En dan ga je wel even schrikken ben ik bang.
Maar vindt het wel jammer dat je met de groeps-inkopen stopt hoor het is toch een voordeeltje wat nu weg valt.

grt Rens
Gesloten