verkopen of niet

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Kasper
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

29 nov 2019, 23:18 1 x

Delhasse schreef:
28 nov 2019, 19:24
eekhoorntje schreef:
28 nov 2019, 17:09
Beste Delhasse,

Vergeet 1 ding nooit, vooral in de Ardennen hadden vele een diesel wegens de hellingen waar een benzine vaak eerder terug moest schakelen wegens tekort koppel.
Als ik vanuit Maastricht naar Luxemburg reed, vele flinke hellingen en dan vergeet je wel eens......
Dan moet je echt terug van 6e naar 4e en hopen dat je weer wat snelheid terug kreeg.

De BBY motor is alleen 75 Pk bij een veel hoger toerental als jou AMF.....
Maar jou koppel, zal ik nooit halen.

En 4 jaren, ik weet niet de regels daar, Antwerpen was al lastig van 2006 of zo....
Welke regels krijgen jullie daar over 4 jaren?

En mijn Bruine Eekhoortje, ook gekocht in de Ardennen bij NSU/ Skoda dealer ....die graag van deze slecht trekkende benzine af wilde.
Daar wilde iedereen een goede trekkende Diesel!
Ja, die stond al langer te koop!
over 4 jaar zullen we met euro 3 niet meer mogen rijden, diesel lpg of benzine, er zullen uitzonderingen zijn, bijvoorbeeld minder dan 3000km per jaar (bedoeld voor old and youngtimers)
Ik denk dat je er gewoon nog even van moet genieten. Als je de auto vertrouwd en je beleeft plezier als je er mee rijdt dan is dat ook wat waard. Bij een andere auto ga je ook afschrijven.
Plaats reactie