groepsinkoop mistlampen
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb net eens, via mail,een aanvraag gedaan bij de Audi dealer bij mij net over de grens. Ik zelf ga alleen voor de mistlampen zonder aan te sluiten, met de afdekkapjes denk ik dat je toch rond de 200 moet tellen. Een nieuwe schakelaar zit vlgns mij ook op €65,00 en dan komt er nog de bedrading bij €35,00 Dus voor degene die het helemaal compleet en origineel wil hebben kom je uit op rond de €300,00 Huiver en slik !!! :cry:
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Ik heb tot vandaag nog geen reactie gehad op mijn e-mail, ik zal maandag eens de grens oversteken om er persoonlijk een prijs op te vragen. Ik had in de e-mail gevraagd voor de mistlampen en de benodigde kapjes voor de uitsparingen in de bumper.
Ik ga er vanuit dat de geinteresseerden zelf voor de bedrading en schakelaar willen zorgen, daar er personen bijzijn die de lampen alleen voor de show ingebouwd willen hebben en ook vanwege het feit dat de schakelaar in 2 types geleverd wordt, afhankelijk van het interieur.
Ik ga er vanuit dat de geinteresseerden zelf voor de bedrading en schakelaar willen zorgen, daar er personen bijzijn die de lampen alleen voor de show ingebouwd willen hebben en ook vanwege het feit dat de schakelaar in 2 types geleverd wordt, afhankelijk van het interieur.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Vandaag voor niets naar Viersen Duitsland gereden, ik had al een vermoeden dat de Duitsers een vrije dag hebben, ik kwam ontzettend veel witte kentekenplaten tegen in Venlo. Maar het was niet erg, ik had de dealer ingepland in een lekker ritje met mijn motor, mijn andere hobby. Ik heb alleen deze week geen tijd meer om de grens effe over te "wippen" , dus nog effe geduld svp.
[off topic][quote="chipsoer"]Vandaag voor niets naar Viersen Duitsland gereden, ik had al een vermoeden dat de Duitsers een vrije dag hebben, ik kwam ontzettend veel witte kentekenplaten tegen in Venlo.[/quote]Ach ja, dat klopt, een van mijn Duitse contactpersonen had het daar vorige week ook over. Dag van de nationale eenheid of zo. Kunnen wij die niet ook uitroepen? Best leuk met dit weer :mrgreen:
[/off topic]
[/off topic]