15 feb 2019, 07:43
0 x
Let op!
Al de poets adviezen zijn vermoedelijk nutteloos.
Even op schade auto met schuurspons getest en het blijkt dat er verf laagje af fabriek op zit.
Ik kreeg een gelijk resultaat als de foto en alleen met verf te herstellen.
Er is ooit door iemand door de laag heen gepoetst en nu zie je resten verf en schoon plastic met tintje verschil.
Deze schade A2 was de bekleding al onder bloed vlekken van een niet gordel drager dus waardeloos geworden!
maar na schuurspons test met schuurmiddel kreeg ik iets wat sterk lijkt op de hier geplaatste foto.
Gewoon spuitbus kopen, goed ontvetten en afplakken en minder vaak je Audi poetsen is mijn advies!
Net als de Soft Lack op de knoppen is dit iets minder slijt gevoelig maar verf is dus enige oplossing.
Er zijn grijze (foto) , zwarte, Beige (ik) en soms blauwe of rode arm liggers dus kijk goed welke kleur je hebt...
Zelf maak ik de plastic handgreep en stof liever schoon met groene zeep / Azijn mengsel en naspoelen met water, als het ruim boven 0 is buiten en goed kan drogen!
Alleen de 100% zwarte lijkt van puur Plastic te zijn(geen garantie) , maar dan krijg je doffe schuur plekken!
Maar alle andere tinten, wees voorzichtig, want onderdelen worden schaars en sloperijen weten dit ook....
Mijn 1.8 blok sneuvelde en Automaat had ook vreemde dingen. nu weer gewone blok + bak gedaan...
Opa word trager en 1.4 is genoeg.