Xenon inbouwen niet plug&play?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Is dat volwaardig Xenon met ballasten of de Xenon look lampen?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
@JDuijnker: foto's zijn altijd welkom!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16

- HansJan
- Moderator
Ziet er keurig ingebouwd uit. Hoe is het lichtbeeld? Ik vind het nadeel van after market Xenon dat de koplamp vaak veel diffuus licht uitstraalt aan de voorzijde dat verblindend is voor de tegenliggers.
Het lichtbeeld valt mij alles mee. Je hebt inderdaad wel iets wat diffuus licht, daar ontkom je niet aan, zeker als je geen lens lampen hebt, maar gewoon spiegels.Ziet er keurig ingebouwd uit. Hoe is het lichtbeeld? Ik vind het nadeel van after market Xenon dat de koplamp vaak veel diffuus licht uitstraalt aan de voorzijde dat verblindend is voor de tegenliggers.
Dat zou ik wel graag willen,maar wordt wel erg veel werk om te creeren...
Ik heb nog geen enkele tegenligger gehad welke seinde, en heb ook even op de parkeerplaats hierachter van een flinke afstand gekeken en ziet er mijns inziens uit als halogeen qua scherpte.
De lichtopbrengst vind ik super,
- Audi_gekkie
@JDuijnker Waarom heb je er een weerstand tussen?
Ik had uitgelegd in dit topic dat dit onnodig is.
Het scheelt totaal toch weer 40 Watt.
Xenon is verder super. Ik wil zeker niet meer terug naar halogeen.
@JDuijnker Waarom heb je er een weerstand tussen?
Waarom de weerstand ertussen zit weet ik niet, het zat er zo in, bij aankoop. Heeft de beste man erin gezet voor me.

Ik heb met mijn lease focus gereden met philips Diamond Vision die waren al ideaal qua lichtopbrengst maar xenon echt wel beter hoor