Gepimpt deurpaneel
[quote="Kogelman"]Ik heb ze in april besteld via E-BAY.de bij een bedrijfje uit Bremen van een zekere Barbara. Tot op heden nog niet binnen gekregen. Al vaak over gemaild. Zij zegt het pakket al 3 keer opgestuurd te hebben naar Nederland, maar het telkens terug te krijgen van de Duitse post.
Ik heb mijn geld terug gevraagd, maar nu geeft ze niet meer thuis. Dus daar zou ik ze niet bestellen als ik jou was.[/quote]
Als je met PayPal betaald heb geniet je van een koper bescherming. Gewoon bij hun een klachtendossier openen. Zij handelen de hele zaak dan verder af.
Ik heb mijn geld terug gevraagd, maar nu geeft ze niet meer thuis. Dus daar zou ik ze niet bestellen als ik jou was.[/quote]
Als je met PayPal betaald heb geniet je van een koper bescherming. Gewoon bij hun een klachtendossier openen. Zij handelen de hele zaak dan verder af.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Vandaag het deurpaneel verder gepimpt, ik heb de originele schakelaars voor de ramen vervangen voor exemplaren met alluminium-accent. Ik vindt het wel wat hebben.
de partsnrnrs zijn voor de linker kant (dubbele schakelaar 8Z0 959 851H 5PR) en voor de bijrijderskant ( 8Z0 959 855D 5PR) Voor de linker kant is gewoon verwisselen, voor de rechter kant moet er een andere stekker bijgekocht worden (8KO973754A) Het verschil zit in het aantal pins in de stekker, de oude heeft 5 pins waarvan er 2 niet gebruikt worden en de nieuwe 4 waarvan er 1 niet gebruikt wordt. Ik heb er wat foto,s van gemaakt en ook "geleend"van het Duitse forum.
de partsnrnrs zijn voor de linker kant (dubbele schakelaar 8Z0 959 851H 5PR) en voor de bijrijderskant ( 8Z0 959 855D 5PR) Voor de linker kant is gewoon verwisselen, voor de rechter kant moet er een andere stekker bijgekocht worden (8KO973754A) Het verschil zit in het aantal pins in de stekker, de oude heeft 5 pins waarvan er 2 niet gebruikt worden en de nieuwe 4 waarvan er 1 niet gebruikt wordt. Ik heb er wat foto,s van gemaakt en ook "geleend"van het Duitse forum.
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Mooi, mooi. Het zijn vaak die kleine dingen die het hem doen. Straks als het weer wat beter wordt, ga ik ook weer aan de slag met Alumientje. Ik heb ook nog een paar dingetjes, die ik anders wil zien.
- Audi_gekkie
[quote="falcon"]Netjes! Het alumium uiteinde op de schakelaar zorgt er in ieder geval ook voor dat de verf (softlack) niet meer zo snel slijt...[/quote]
Ik neem aan dat het aluminium look is :?:
Ik neem aan dat het aluminium look is :?: