Groepsinkoop Aerotwin ruitewisser ??
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Het is alweer effe geleden. Zijn er nog mensen die interesse hebben in een Bosch Aerotwin-ruitewisser. Voor de duidelijkheid, niet voor A2,s van bwjr 2000 !!! Als je het niet zeker weet welke wisser erop zit, kijk dan efffe op dit forum, er is al voldoende over geschreven.Ik kan ze leveren voor €11,00 p st. Eventuele porto is €6,75. Ik moet ze per 5 stuks afnemen, dus ik hoop eigenlijk dat ik er minimaal 10 kan bestellen
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Goeie vraag ! Ik heb de mijne er nu ruim twee jaar opzitten, ik heb hem gelijktijdig met het nieuw model wisserarm erop gezet. Hij vertoont nog geen slijtagesporen. Wellicht zijn er personen die hem al wel vervangen hebben.
Hmmm, heb ik net een berichtje geplaatst en kijk ik nog even naar mijn A2 van 2002, kom ik erachter dat er nog een ouderwetse wisserarm op zit
. Het bestellen van een Aerotwin heeft dan ook geen zin zolang ik niet ergens aan een adapter kom.
Michel

Michel