ik moet het inderdaad even in de gaten houden, ik weet niet precies waar de bijgeluiden wegkomen.. nog zitten denken dat ik de moeren schokdempers in toplager/rubber niet goed aangedraaid heb, mogelijk moesten deze nog vaster gezet worden !? ik dacht vast is vast..
anyway, even in de gaten houden maar !
goede schokbrekers/veren set
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
ik weet nu eigenlijk wel zeker dat de rammel niet van nieuwe schokbrekers afkomt. ook met de oude softe schokbrekers hoorde ik die rammel al op korte drempelsen putten in wegdek, alleen nu door de stuggere dempers achter is dat geluid ongeveer 10x zo erg geworden.
en ik weet niet waar die akelige en harde rammel vandaan komt. het klinkt alsof er een paar losse bouten onderin de achterdeur rechts liggen. in ieder geval in die contrijen.
echt een zwaar irritant en hard rammelgeluid. binnenkort maar eens de panelen van achterdeur loshalen, kijken of daar iets los zit wat die harde rammel veroorzaakt !
nieuwe schokbrekers en (verlaagde) veren voorzijde stel ik even uit, eigenlijk ook een beetje bang dat het aan de voorzijde/dachboard allerlei rammels en gekraak gaat opleveren. evt nog mogelijk voor b6 of anders de gewone b4 versie monteren ipv b8 (die er dus nu achter onderzitten en erg stug zijn)
in ieder geval verder geen haast mee. kan ik weer even sparen ook ..
laatste maanden een berg geld uitgegeven aan allerlei nieuwe onderdelen.
en ook nog binnenkort 4 nieuwe banden. ik rij nu nog of matige winterbanden, ze smelten nog net niet met deze hitte.
en ik weet niet waar die akelige en harde rammel vandaan komt. het klinkt alsof er een paar losse bouten onderin de achterdeur rechts liggen. in ieder geval in die contrijen.
echt een zwaar irritant en hard rammelgeluid. binnenkort maar eens de panelen van achterdeur loshalen, kijken of daar iets los zit wat die harde rammel veroorzaakt !
nieuwe schokbrekers en (verlaagde) veren voorzijde stel ik even uit, eigenlijk ook een beetje bang dat het aan de voorzijde/dachboard allerlei rammels en gekraak gaat opleveren. evt nog mogelijk voor b6 of anders de gewone b4 versie monteren ipv b8 (die er dus nu achter onderzitten en erg stug zijn)
in ieder geval verder geen haast mee. kan ik weer even sparen ook ..

en ook nog binnenkort 4 nieuwe banden. ik rij nu nog of matige winterbanden, ze smelten nog net niet met deze hitte.