Hoi, bij deze stel ik mij ff voor op de A2 forum.
Sinds 30-06-2005 rijden wij ( meer mijn vrouw) al een A2. In de 2005 de (12-FX-JR -1.4 benzine) en die hebben we verkocht op 14-04-2014 om lichamelijke redenen ivm het bedienen van de koppeling (schakelen) niet meer gemakkelijk uitgevoerd kon worden. Sinds 01-2017 is aangeschaft een 1.2 diesel ( automaat) (95-XJ-RR) Ik moet zeggen een prachtige/ruime auto. Met name de diesel is een superzuinige wagen. Ook de semi automaat is ideaal gezien de lage toeren waarop de auto zich moeiteloos door het verkeer beweegt.
Echter een reden om lid te worden van de club is, dat we op termijn afstand willen doen van de A2 diesel ivm het minder gaat met de mobiliteit van de vrouw.
De A2 wil ik niet verkopen aan de handel, maar aan een liefhebber, met name gezien hoe wij er zelf mee omgaan en onderhouden. Tot zover en een iedere berijder van de A2, veel plezier ermee!
Even voorstellen Willem63
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Welkom Willem,
Gewoon nog tijdje houden en is deze met Euro 3 of Euro 4 op kenteken want in vele steden komen Milieu zone's en dat bepaalde vaak ook de waarde.
Vele Duitsers kopen nog wel Euro 4 maar geen Euro 3 en Europees aanbieden want elders liggen diesels beter in de markt.
Veel lees plezier en voorlopig nog met plezier blijven rijden.
Gewoon nog tijdje houden en is deze met Euro 3 of Euro 4 op kenteken want in vele steden komen Milieu zone's en dat bepaalde vaak ook de waarde.
Vele Duitsers kopen nog wel Euro 4 maar geen Euro 3 en Europees aanbieden want elders liggen diesels beter in de markt.
Veel lees plezier en voorlopig nog met plezier blijven rijden.
Mijn 1.8 blok sneuvelde en Automaat had ook vreemde dingen. nu weer gewone blok + bak gedaan...
Opa word trager en 1.4 is genoeg.
Opa word trager en 1.4 is genoeg.