Audi A2 van Joost
- Joostbo
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Dashcam denk ik niet, DAB gok ik ook van niet omdat de originele casette radio er nog wel in zit. Maar misschien wel een gewone FM antenne omdat het origineel niet goed genoeg was? Als ik de radio los haal zal ik het vanzelf wel zien of daar iets bijzonders te zien is.
Dat het niet origineel is had ik al wel verwacht
Dat het niet origineel is had ik al wel verwacht

Audi A2 - 2000 - 1.4 16V 75PK
- Peter_Maathuis
- Moderator
Aftermarket radio's missen meestal de fantoom-voeding voor de antenneversterkers aan weerszijden van de achterruit. Dan werkt de ingebouwde antenne dus niet of nauwelijks. Als je niet weet hoe de antenneversterkers te voeden, ontstaat de behoefte aan een andere antenne.
- Joostbo
Aftermarket radio zit er ook niet in, maar ik zal eens zien of ik achter de originele radio iets zie waar het mogelijk van kan zijn
maar niet origineel dus
Ook de laatste beschermlaag aangebracht met EX-P sealant, heeft echt veel tijd gekost om alles te wassen, polijsten en in de sealant te zetten maar de lak ziet er weer uit als nieuw en blijft dat voorlopig ook.

Nu alleen de ramen nog en wat detail werk, Daarna met de binnenzijde aan de slag. Helaas deze week verder weinig tijd. Auto staat mooi binnen in een warme garage en voorlopig hoeft hij nog niet te rijden

Ook de laatste beschermlaag aangebracht met EX-P sealant, heeft echt veel tijd gekost om alles te wassen, polijsten en in de sealant te zetten maar de lak ziet er weer uit als nieuw en blijft dat voorlopig ook.

Nu alleen de ramen nog en wat detail werk, Daarna met de binnenzijde aan de slag. Helaas deze week verder weinig tijd. Auto staat mooi binnen in een warme garage en voorlopig hoeft hij nog niet te rijden

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Glimmen doet ie zeker, moet veel voldoening geven na alle noeste arbeid!
Praktische opmerking: heb je de advoerdoppen onder de motorkap al schoongemaakt? Kleine moeite, groot plezier. Vaak zijn ze al hard of taai geworden, dan is vervanging wel raadzaam. Opgehoopt vuil zorgt onherroepelijk voor verstopping en later water in je frisse interieur, dat wil je nu zeker niet! De Club heeft ze op voorraad
Praktische opmerking: heb je de advoerdoppen onder de motorkap al schoongemaakt? Kleine moeite, groot plezier. Vaak zijn ze al hard of taai geworden, dan is vervanging wel raadzaam. Opgehoopt vuil zorgt onherroepelijk voor verstopping en later water in je frisse interieur, dat wil je nu zeker niet! De Club heeft ze op voorraad

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
-
- Audi A2 clublid
Even benieuwd welke je dan precies bedoelt. Dat wil ik bij de mijne dan ook wel even checkenHansJan schreef: ↑11 jan 2023, 08:41Glimmen doet ie zeker, moet veel voldoening geven na alle noeste arbeid!
Praktische opmerking: heb je de advoerdoppen onder de motorkap al schoongemaakt? Kleine moeite, groot plezier. Vaak zijn ze al hard of taai geworden, dan is vervanging wel raadzaam. Opgehoopt vuil zorgt onherroepelijk voor verstopping en later water in je frisse interieur, dat wil je nu zeker niet! De Club heeft ze op voorraad![]()
- HansJan
- Moderator
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Joostbo
Jazeker! In het begin had ik al de opmerking geplaatst dat na het verwijderen van de motorkap er nog een liter water uit kwam. (lekker in garage) waarop ik de opmerking kreeg de slurfjes te controleren. En inderdaad; die zaten dus vol zand en smeer en er zat zelfs een worm in dat zand. Uiteindelijk alles onder de kraan schoongemaakt. Alles voelt nog wel soepel aan en weer terug geplaatst.Praktische opmerking: heb je de advoerdoppen onder de motorkap al schoongemaakt? Kleine moeite, groot plezier. Vaak zijn ze al hard of taai geworden, dan is vervanging wel raadzaam. Opgehoopt vuil zorgt onherroepelijk voor verstopping en later water in je frisse interieur, dat wil je nu zeker niet! De Club heeft ze op voorraad![]()

- Blauwbaard
- Audi A2 clublid
HansJan schreef: ↑11 jan 2023, 08:41Glimmen doet ie zeker, moet veel voldoening geven na alle noeste arbeid!
Praktische opmerking: heb je de advoerdoppen onder de motorkap al schoongemaakt? Kleine moeite, groot plezier. Vaak zijn ze al hard of taai geworden, dan is vervanging wel raadzaam. Opgehoopt vuil zorgt onherroepelijk voor verstopping en later water in je frisse interieur, dat wil je nu zeker niet! De Club heeft ze op voorraad![]()