GEZAMENLIJKE INKOOP: Opbergbakje onder handrem

Discussie over het interieur van de A2
Audi_gekkie

31 jul 2014, 14:37 0 x

[quote="HansJan"]
[quote="Audi-gekkie"]Ook werd er in diezelfde handleiding gesproken over die metalen klipjes aan de onderzijde.
Ik had al aangekaart dat je beter zelf sleufjes kunt maken in plaats van ze er af te breken en met dubbelzijdig plakband te bevestigen.[/quote]
Helemaal mee eens. Ik wil er ook een mal voor maken. Zoek eigenlijk nog een oude tunnelconsole om daarmee te kunnen experimenteren.[/quote]

Wat ik zou doen is op het uiteinde van de metalen klipjes Tipex (wie heeft dat nog? ;) ) aanbrengen.
Nu kun je het opbergbakje op je tunnel plaatsen en laat het waar Tipex is aangebracht een afdruk achter, zodat je op die plekken de sleufjes kunt maken.

Degene die een bakje hebben aangeschaft, krijgen met iets meer moeite, een mooier bakje dan het bakje die men in gedachte had.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

31 jul 2014, 14:45 0 x

[quote="Audi-gekkie"]Wat ik zou doen is op het uiteinde van de metalen klipjes Tipex (wie heeft dat nog? ;) ) aanbrengen.
Nu kun je het opbergbakje op je tunnel plaatsen en laat het waar Tipex is aangebracht een afdruk achter, zodat je op die plekken de sleufjes kunt maken.

Degene die een bakje hebben aangeschaft, krijgen met iets meer moeite, een mooier bakje dan het bakje die men in gedachte had.[/quote]
Gouden tip uit de oude doos! :mrgreen:
Bij deze doop ik je officieel om tot onze "Klazien uut Zalk" van het audi-a2 forum! :lol:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid

31 jul 2014, 14:47 0 x

[quote="Audi-gekkie"]
Wat ik zou doen is op het uiteinde van de metalen klipjes Tipex (wie heeft dat nog? ;) ) aanbrengen.
Nu kun je het opbergbakje op je tunnel plaatsen en laat het waar Tipex is aangebracht een afdruk achter, zodat je op die plekken de sleufjes kunt maken.[/quote]

Dit spul dus: Afbeelding
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
Audi_gekkie

31 jul 2014, 15:04 0 x

[quote="HansJan"][quote="Audi-gekkie"]Wat ik zou doen is op het uiteinde van de metalen klipjes Tipex (wie heeft dat nog? ;) ) aanbrengen.

Degene die een bakje hebben aangeschaft, krijgen met iets meer moeite, een mooier bakje dan het bakje die men in gedachte had.[/quote]
Gouden tip uit de oude doos! :mrgreen:
Bij deze doop ik je officieel om tot onze "Klazien uut Zalk" van het audi-a2 forum! :lol:[/quote]

Dan liever "Johan uut De Voart" (Dedemsvaart) :lol:
rolf

31 jul 2014, 21:05 0 x

Hij is vanmiddag gekomen, thnx voor alle inspanningen Hans-Jan.
Post heeft meegewerkt. :D
Morgen gaat ie aan een reis van 1600 nog wat kilometer beginnen naar het hoge noorden!
Thuis zal ik eens zien wat ik er van zal bakken.
Tom

02 aug 2014, 14:38 0 x

Vanmorgen op 9:30 een pakketje ontvangen!

Jeuj!

en bakje zit er ook al in.. Ik ben voor de makkelijkste weg gegaan: de klemmetjes laten zitten en met de boormachine aan de slag.
Met een rode stift de klemmetjes een kleur gegeven en op de plek gedrukt.
Afbeelding

boortje gepakt (6mm even uit mijn hoofd, dit gecheckt met de bestaande sleuven om de oude kap vast te klemmen.

gaatjes geboord, met een mesje de stukjes tussen de gaten weggehaald en bakje op zijn plek gedrukt :)
Afbeelding
Afbeelding

Met de opening ga in nog aan de slag, ga denk ik daar een extra 12V stekker maken, met een stukje materiaal uit de oude kap. Deze loopt echter een beetje bol, maar hoop deze met wat warmte en druk vlak te krijgen.
HansJan
Moderator

02 aug 2014, 17:04 0 x

Tom, wat een prachtig resultaat! :-D

Als dit de rest niet over de streep trekt dan weet ik het ook niet meer. ...

Degenen die een zwart bakje moeten plaatsen kunnen de tip van @Audi-gekkie gebruiken of met schilderstape het gebied voor het nokje afplakken en met een gekleurde stift de positie markeren.

@Tom: Houd ons op de hoogte van de vorderingen mbt het gat!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
rolf

02 aug 2014, 18:18 0 x

Ziet er super uit!

Extra 12 uitgang: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-t ... tak-43228/
Denk dat ik daar het gat mee ga opvullen, kan er dan een dubbele USB aansluiting indrukken zoals deze: http://www.pdashop.nl/product/486838/ca ... -plug.html

Dit is ook wel wat, past mischien wel als het montageplaatje wat "bijgewerkt" wordt zodat ie in het gat past of zelf een passend plaatje maken.
De units zijn 36.5mm, gat in het bakje 34, dus de twee units moeten passend gemaakt worden.
http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-Ca ... 4183ee4229
Pocoloco

06 aug 2014, 20:35 0 x

Dit kan zelfs HansJan :mrgreen:
plaatje op maat maken /plastic /alu / staal
bekleden met zwarte stof / tape /of t shirt :lol:
plaatje er inleggen en aan de achterzijde vast lijmen ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
HansJan
Moderator

06 aug 2014, 21:31 0 x

@pocoloco: je hebt jezelf weer overtroffen! Bedankt! :mrgreen:

Ik ga de materialen aanschaffen en plaatjes maken. Ik heb meer bakjes omdat niet iedereen afgenomen heeft. Het plaatje zelf ga ik bekleden met plakvilt, verkrijgbaar via http://www.bijviltenzo.nl/Plakvilt-PV56-Zwart. Voor de gaten in de console maak ik een mal zodat het eenvoudig zelf te doen is. Daarvoor dank aan @Tom.

Nu naar de bouwmarkt om materialen te kopen. :D
Plaats reactie