Wie is als eerste aan de beurt?
- Audi_gekkie
Mercedes heeft een tijd terug met de S-klasse een test gedaan of een 25 jaar oude S-klasse met airbags nog veilig zijn.
Ze deden het nog perfect!
De 1e en enige eigenaar van de betreffende S-klasse (altijd dealer onderhouden) kreeg een nieuwe S-klasse
En nee dit is geen A.P.K. punt.
De 1e en enige eigenaar van de betreffende S-klasse (altijd dealer onderhouden) kreeg een nieuwe S-klasse

En nee dit is geen A.P.K. punt.
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="Audi-gekkie"]Mercedes heeft een tijd terug met de S-klasse een test gedaan of een 25 jaar oude S-klasse met airbags nog veilig zijn.
.[/quote]
Ook een manier om een nieuwe auto te krijgen...
ik heb wel eens een vervangingsoperatie gezien van airbags, en daar moet je echt niet te licht over denken. Ik vraag me af, of deze vervanging dan nog economisch verantwoord is ten opzichte van de restwaarde van de auto.

.[/quote]

ik heb wel eens een vervangingsoperatie gezien van airbags, en daar moet je echt niet te licht over denken. Ik vraag me af, of deze vervanging dan nog economisch verantwoord is ten opzichte van de restwaarde van de auto.
[quote="Rinus"][quote="Audi-gekkie"]Mercedes heeft een tijd terug met de S-klasse een test gedaan of een 25 jaar oude S-klasse met airbags nog veilig zijn.
.[/quote]
ik heb wel eens een vervangingsoperatie gezien van airbags, en daar moet je echt niet te licht over denken. Ik vraag me af, of deze vervanging dan nog economisch verantwoord is ten opzichte van de restwaarde van de auto.[/quote]
Wat zou zoiets kosten ?
audietje (Hans)

.[/quote]

ik heb wel eens een vervangingsoperatie gezien van airbags, en daar moet je echt niet te licht over denken. Ik vraag me af, of deze vervanging dan nog economisch verantwoord is ten opzichte van de restwaarde van de auto.[/quote]
Wat zou zoiets kosten ?
audietje (Hans)
De eerste die aan de beurt is (1999 was m.i. het eerste productiejaar) in 2014 moet ook zien te regelen dat z'n A2 als studieobject wordt gebruikt en tegen een betonblok wordt gereden :cry:
Eerst even lucratieve afspraak maken over vervanging natuurlijk. De nieuwe A2 of anders toch wel minimaal een Q3
groet
audietje (Hans)
Eerst even lucratieve afspraak maken over vervanging natuurlijk. De nieuwe A2 of anders toch wel minimaal een Q3
groet
audietje (Hans)
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="audietje"]Wat zou zoiets kosten ?
audietje (Hans)[/quote]
Denk aan vier cijfers voor de komma. Voor alle aanwezige airbags plus arbeidskosten, als je het bij een dealer laat doen.
audietje (Hans)[/quote]
Denk aan vier cijfers voor de komma. Voor alle aanwezige airbags plus arbeidskosten, als je het bij een dealer laat doen.
[quote="Rinus"][quote="audietje"]Wat zou zoiets kosten ?
audietje (Hans)[/quote]
Denk aan vier cijfers voor de komma. Voor alle aanwezige airbags plus arbeidskosten, als je het bij een dealer laat doen.[/quote]
Vraag me af of ze dat wel kunnen bij de dealer.Wat de A2 betreft kunnen ze niet zo veel
Sjors
audietje (Hans)[/quote]
Denk aan vier cijfers voor de komma. Voor alle aanwezige airbags plus arbeidskosten, als je het bij een dealer laat doen.[/quote]
Vraag me af of ze dat wel kunnen bij de dealer.Wat de A2 betreft kunnen ze niet zo veel

Sjors