Grondige poetsbeurt

Algemene discussie over de A2
Plaats reactie
j.hoeben1

10 mar 2012, 15:29 0 x

Heb mijn karretje gisteren weer eens een grondige poetsbeurt gegeven van buiten en ik moet zeggen hij ziet er weer pico bello uit . :o :D . De poetsmiddelen op de foto gebruik ik al jaren en moet zeggen, kost wel wat maar dan heb je ook wat ,en ze laten zich heel makkelijk verwerken. In een paar uurtjes is alles gepiept. Wat ik wel jammer vind is dat de voorspatborden iets anders van kleurtint zijn dan de rest van de carrosserie. Ik heb dat nog bij iedere A2 gezien!! Het komt dat deze spatborden niet van aluminium zijn maar van kunststof. Toen ik de auto gekocht had zag ik het bij thuiskomst meteen. Ik dacht toen dat hij schade gehad had. Maar dat was niet zo. Blijkbaar hebben ze dat allemaal volgens de dealer. De Rainix werkt perfect op de ramen. Als je harder dan 80km/uur rijd hoef je geen ruitenwisser te gebruiken. Het water vliegt er dan zo af. Ik heb er nog wel de winterbanden op liggen.

Groet,
Sjors
Gompie

10 mar 2012, 17:06 0 x

Een plaatje, Sjors! Het spul spul zou eigenlijk autoGlim moeten heten.
Overigens dat RainX, geeft dat ook strepen als je bij lagere snelheden wel moet wissen?
Mijn vorige voorruit had dat zeer hardnekkig, ik wist niet wat er eventueel opzat maar
zeer irritant. Nu met nieuwe ruit geen probleem.
Groeten, Gompie
j.hoeben1

10 mar 2012, 20:23 0 x

[quote="Gompie"]Een plaatje, Sjors! Het spul spul zou eigenlijk autoGlim moeten heten.
Overigens dat RainX, geeft dat ook strepen als je bij lagere snelheden wel moet wissen?
Mijn vorige voorruit had dat zeer hardnekkig, ik wist niet wat er eventueel opzat maar
zeer irritant. Nu met nieuwe ruit geen probleem.
Groeten, Gompie[/quote]

Nee Gompie! Je moet het wel op de goede manier aanbrengen maar dat staat precies in de gebruiksaanwijzing en dan heb je geen last van strepen en je ziet er helemaal niets van ;) . Dat spul werkt dan 6 tot 8 weken goed. Ik heb er wel eens vrienden mee voor de gek gehouden 8-) :lol: als zij met regen in mijn auto zaten. Ik maakte ze wijs dat het speciaal glas was dat zo glad is dat het water er zo af vliegt :o :s hock: :lol: . Ze hadden het nog nooit gezien en ik vertelde ze dat ze dan ook een fatsoenlijk merk auto moesten kopen ;) :D :D

Groet,
Sjors
j.hoeben1

21 jul 2012, 18:24 0 x

Bij het poetsen van de A2 vandaag constateer ik onder aan de wielkasten aan de zwarte kunsthof eindstukken voor en achter van de dorpels dat de steenslagbeschadigingen weer snel voor de dag komen na regelmatige behandelingen met de BumperCare van AutoGlym wat me wel een beetje stoort :) :cry: . Zijn er leden die een andere optie hebben dit voor langere tijd aan te pakken :idea: ! Verder ziet er mijn karretje weer perfect uit, zegt maar gerust bijna als nieuw :o :D

Groet,
Sjors
audietje

21 jul 2012, 19:59 0 x

je weet toch: een A2 veroudert niet !
groet
audietje
jmkoole
Motortype: (nog) geen Audi A2

22 jul 2012, 10:07 0 x

Super resultaat!
Ik ga vandaag meteen ook aan de slag... ;)
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
Rens 79

23 jul 2012, 23:45 0 x

[quote="j.hoeben1"]Bij het poetsen van de A2 vandaag constateer ik onder aan de wielkasten aan de zwarte kunsthof eindstukken voor en achter van de dorpels dat de steenslagbeschadigingen weer snel voor de dag komen na regelmatige behandelingen met de BumperCare van AutoGlym wat me wel een beetje stoort :) :cry: . Zijn er leden die een andere optie hebben dit voor langere tijd aan te pakken :idea: ! Verder ziet er mijn karretje weer perfect uit, zegt maar gerust bijna als nieuw :o :D

Groet,
Sjors[/quote]
Hallo Sjors,
Het stond me bij dat iemand die eindstukken wel eens vervangen had,en na enig speurwerk kwam ik dit verhaal tegen van Chipsoer,kijk maar eens bij Projecten en Modificaties onder het kopje dorpels.
grt Rens
Plaats reactie