Hiermee laat hij toch zien van goede wil te zijn,jammer is alleen dat het een tijdje geduurd heeft.
Maar een setje wielen met winterbanden is toch een ruim gebaar,kan ik mijn eerdere conclusie wel intrekken,en hem misschien in de toekomst wel met een bezoekje vereren.
Auto handel J.Welling
- floris schouten
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
ik wil jullie iets vragen...
heb het hem ook al voorgelegd, maar zou het kunnen dat mijn problemen zijn veroorzaakt door het wisselen van wielen incl uitlijnen? besef me namelijk zojuist pas, dat ik tijdens de proefrit op 17inch wielen reed, en toen vielen de problemen mij niet op. toen ik hem echter ging ophalen zaten er dus 15inch wielen op en was hij opnieuw uitgelijnd, waarna ik dus de problemen begon te ontdekken!
zou dat daar door kunnen??
heb het hem ook al voorgelegd, maar zou het kunnen dat mijn problemen zijn veroorzaakt door het wisselen van wielen incl uitlijnen? besef me namelijk zojuist pas, dat ik tijdens de proefrit op 17inch wielen reed, en toen vielen de problemen mij niet op. toen ik hem echter ging ophalen zaten er dus 15inch wielen op en was hij opnieuw uitgelijnd, waarna ik dus de problemen begon te ontdekken!
zou dat daar door kunnen??
- floris schouten
idd die uit de op, namelijk het vreemd zoomen bij insturen, ratel in zn 2, en doffe tik/ratel stationair, dacht al dat het niets met elkaar had te maken, hey maar je weet het nooit 

- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ik zie daar geen relatie.
Indien dat ratelen na vervanging van de olie door de dealer is gekomen zou het kunnen dat er nu 0W30 of 5W30 in zit (Long-Life) en dat er mogelijk iets dikkere olie in heeft gezeten b.v. 5W40 of 10W40.
Theo
Indien dat ratelen na vervanging van de olie door de dealer is gekomen zou het kunnen dat er nu 0W30 of 5W30 in zit (Long-Life) en dat er mogelijk iets dikkere olie in heeft gezeten b.v. 5W40 of 10W40.
Theo
- floris schouten
thx thck, dat kan ik wel ff gaan uitvogelen 

[quote="Thck"]Het lijkt erop dat we Welling uit Doetinchem dan ook maar toevoegen aan Autocentre Hillegom, hebben we dus al 2 niet geheel betrouwbare handelaren!
Theo[/quote]
Ik had een verkoop deal gesloten bij Welling voor een blauwe A2. Een dag later had hij de auto ineens verkocht aan iemand anders. Ik was echt pissed off!
Geen nette manier van zaken doen....
Theo[/quote]
Ik had een verkoop deal gesloten bij Welling voor een blauwe A2. Een dag later had hij de auto ineens verkocht aan iemand anders. Ik was echt pissed off!
Geen nette manier van zaken doen....
- floris schouten
auw, dat is zuur... dat was mij ook gebeurd bij een dealer waar ik een a2 wilde kopen voor ik in contact kwam met welling....