Waar vind ik A2 sloopauto,s ?
- jordyvl
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Wellicht een topic waar we in de toekomst veel aan kunnen hebben: sommige onderdelen zijn namelijk moeilijk te verkrijgen. Ik stel voor dat we de naam van de sloperij vermelden en de datum dat je daar was, kleur van de A2 en indien mogelijk of het gaat om een benzine of diesel uitvoering. zal de aftrap op mij nemen. Geen Marktplaats links, die kan ieder zelf ook wel vinden.
1. Heijnen Kaldenkerkerweg 485 Venlo 14-12-2021 1x zilver en 1x zwart, motor ??
2. Venyard Spectrum Roosendaal, 2-2-2022 1x kobalt blau 1.4 tdi 2x blauw bby 1x kobalt blau 1.2 tdi
1. Heijnen Kaldenkerkerweg 485 Venlo 14-12-2021 1x zilver en 1x zwart, motor ??
2. Venyard Spectrum Roosendaal, 2-2-2022 1x kobalt blau 1.4 tdi 2x blauw bby 1x kobalt blau 1.2 tdi
Audi A2 36-GS-ZZ Orgineel NL KM 262700 | Clima | CC | Elect. Ramen | Elec. Verwarmde buitenspiegels | Komfortblinker | VIOFO A119v2 | BT | DAB+ | USB | AUX | Multibox | Spacebox |
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Van de Licht grijs Metallic versie bij Autodemontage Rutte heb ik de linker achter stoel, de lichtschakelaar, de oude versie zonder soft lak, de wiel spatbord achter links en de rechter spiegel. voor en redelijk prijs. Stoel en achter spatbord zelf gedemonteerd en aangebracht bij de sleutelmeeting in Hilversum.
- CvP
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Zonder reclame te willen maken.
Kijk ff op www.onderdelenlijn.nl
Naast onderdelen kun je daar ook zoeken op (sloop) auto's.
Ook dan blijft de vraag welke onderdelen er nog op zitten.
Kijk ff op www.onderdelenlijn.nl
Naast onderdelen kun je daar ook zoeken op (sloop) auto's.
Ook dan blijft de vraag welke onderdelen er nog op zitten.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als je online een sloop Au...die zocht?
Kijk ook naar datum plaatsing want ik heb al vaker erg kale en veel gesloopte resten zien staan!
Maar ook de Duitsers bieden de laatste tijd erg hoge bedragen voor schade voertuigen en die zijn zeer snel erg kaal!
We krijgen een zeldzame dure Yong Timer als ik dit zo zie en een waardevaste investering!
Heb alle Diesel zooi weggedaan wegens die Milieu Zonde en alleen nog Benzine verzamel ik.
Kijk ook naar datum plaatsing want ik heb al vaker erg kale en veel gesloopte resten zien staan!
Maar ook de Duitsers bieden de laatste tijd erg hoge bedragen voor schade voertuigen en die zijn zeer snel erg kaal!
We krijgen een zeldzame dure Yong Timer als ik dit zo zie en een waardevaste investering!
Heb alle Diesel zooi weggedaan wegens die Milieu Zonde en alleen nog Benzine verzamel ik.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Femke
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Paulus toevallig gezien of hij mistlampen heeft?
Audi A2
2003 - 1.4 BBY Pro Line - Ebony Black - Cruise Control - Beige lederen sportstoelen - OSS - 3-Spaaks lederen stuur - Middenarmsteun - 16" Velgen - Boardcomputer - LED koplampen - mistlampen - Concert radio + bluetooth - comfort knipperlicht
2003 - 1.4 BBY Pro Line - Ebony Black - Cruise Control - Beige lederen sportstoelen - OSS - 3-Spaaks lederen stuur - Middenarmsteun - 16" Velgen - Boardcomputer - LED koplampen - mistlampen - Concert radio + bluetooth - comfort knipperlicht