Hallo allemaal,
ik ben het trotse vervoermiddel van rene (de jongen die zich hier sinds kort aangemeld heeft), ik ben een zwarte (weet nog niet precies welke zwarte, maar dat komt nog) Audi A2 en ik heb een 1.6 FSI motor onder mijn glimmende motorkap liggen.
Ik maak contact met andere weggebruikers via mijn lichtmetalen 16inch velgen welke weer in verbinding staan via het wegdek met de andere A2 rijders (ik hoop zelf het Duitse wegdek).
Ik heb mijn baasje gevraagd om een paar foto's van mij te maken, als het goed is kunnen jullie deze dan ook hieronder aanschouwen.
Ik hoop dat ik samen met mijn nieuwe baasje vele veilige kilometers kan gaan maken. Ik wordt nog even nagelopen en netjes gepoetst en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Groetjes A2-tje.
mijn A2tje
- Gerrit-Jan
toppie!!!
lanzaam worden we met onze kleine A2'tjes toch een grote familie 8-)
lanzaam worden we met onze kleine A2'tjes toch een grote familie 8-)
Welkom!
Het zal wel even wennen zijn voor je baasje, van zo'n Peugeot naar een Audi. Qua wegligging bedoel ik :lol:
Waarschijnlijk heb je je eerste jaren in Duitsland rondgereden, zo te zien ben je nu 14 maanden in NL. Dat er daar nog maar heel wat bij mogen komen! Het lijkt erop dat je over een half jaar alweer gekeurd moet worden, maar daar heeft je baas vast goede afspraken over gemaakt.
Veel veilige kilometers!
Het zal wel even wennen zijn voor je baasje, van zo'n Peugeot naar een Audi. Qua wegligging bedoel ik :lol:
Waarschijnlijk heb je je eerste jaren in Duitsland rondgereden, zo te zien ben je nu 14 maanden in NL. Dat er daar nog maar heel wat bij mogen komen! Het lijkt erop dat je over een half jaar alweer gekeurd moet worden, maar daar heeft je baas vast goede afspraken over gemaakt.
Veel veilige kilometers!
[quote="Romulus"]Welkom!
Veel veilige kilometers![/quote]
ja precies, mijn baasje heeft dat allemaal geregeld. Nog even wachten dan mag mijn baasje met mij gaan rijden. yeahoeee
Veel veilige kilometers![/quote]
ja precies, mijn baasje heeft dat allemaal geregeld. Nog even wachten dan mag mijn baasje met mij gaan rijden. yeahoeee