Hallo allemaal,
Ik ben sinds augustus 2005 de trotse eigenaar van een zilver grijze Audi A2, exclusive 1.4 voorzien van het winterpakket. De auto zelf is van april 2001 en heeft 90.000 kilometer gereden, dus nog maar net ingereden !!!!
Ik kom uit Noord Holland uit het mooie plaatsje Warmenhuizen. Toen ik de auto net had ben ik al eerder op het Internet opzoek geweest naar informatie over de A2 er was toen niets te vinden.
Het forum ziet er goed uit en er is voldoende te vinden ik heb de eerste voordelen er al van gehad. Ik wil als eerste @lf bedanken voor zijn bijdrage over de VagCom 409.1 (USB)
kabel ik heb hem gisteren besteld bij ODB-Tools.
Ik heb zelf een vraag over de vleugel op de achterklep. Weet iemand hoe je deze kan demonteren er komt namelijk uit een van de hoeken water met een roest kleurtje ik heb nu dan ook een buine streep op mijn lak zitten. Ik ben bang dat de vleugel gemonteerd is met stalen bouten/schroeven o.i.d. Alvast bedankt voor jullie reacties en tot horens op het Forum.
Mvrgr Aad.
Aad54 voorstellen !!!
Hoi Aad, welkom op ons forum. Ik hoop dat je plezier hebt van jouw VAG COM kabel en software. Om de kosten hoeven wij het niet te laten denk ik.
Voor wat betreft het vocht in het achtervleugeltje; daar heb ik eens iemand over gesproken die hetzelfde probleem had. Het klotste vooral in de bochten zij hij :lol: Het blijkt dat de achtervleugels later aangepast zijn vanwege dit probleem. Zijn vleugel zag er dan ook inderdaad anders uit dan die van mij. De persoon die ik gesproken heb heeft het opgelost door de kitranden / rubbers geheel weg te snijden en er weer netjes geheel nieuwe kitrandjes op te zetten. Dit betekent wel dat je netjes moet kunnen kitten maar die vent had het heel netjes gedaan en was van het probleem af.
Voor wat betreft het vocht in het achtervleugeltje; daar heb ik eens iemand over gesproken die hetzelfde probleem had. Het klotste vooral in de bochten zij hij :lol: Het blijkt dat de achtervleugels later aangepast zijn vanwege dit probleem. Zijn vleugel zag er dan ook inderdaad anders uit dan die van mij. De persoon die ik gesproken heb heeft het opgelost door de kitranden / rubbers geheel weg te snijden en er weer netjes geheel nieuwe kitrandjes op te zetten. Dit betekent wel dat je netjes moet kunnen kitten maar die vent had het heel netjes gedaan en was van het probleem af.