Hallo allemaal,
Ik ben Jurgen en ik ben momenteel op zoek naar een Audi A2. Hoewel ik er zelf nog geen bezit, is mijn interesse in dit model al langer aanwezig. Begin jaren 2000 had ik de kans om een dagje met een A2 te rijden als vervangwagen, en sindsdien is het me bijgebleven.
Wat me vooral aantrekt is het tijdloze design en de vooruitstrevende techniek die Audi in deze wagen gestopt heeft. Voor mij is het een unieke combinatie van innovatie, lichtgewichtbouw en efficiëntie — iets wat je zelden ziet in auto's uit die periode.
Ik kijk ernaar uit om hier meer te leren en hopelijk binnenkort mijn eigen A2 voor te stellen!
Groeten,
Jurgen
Al even voorstellen (nog geen A2)
- bitcoinruudje
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Van harte welkom op het forum, veel leesplezier 

- toutdroit
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Leden van dit (super

Hartelijk welkom !
In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
- Blauwbaard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hi Jurgen, welkom. Ik ben alvast nieuwsgierig naar de foto's van de proefrit. Weet je al welk type motor je zoekt? In Belgie is de verhouding tussen diesel an benzine wat anders dan in Nederland geloof ik.
- TRiLiXi
- Motortype: (nog) geen Audi A2
BedanktBlauwbaard schreef: ↑31 mei 2025, 16:37Hi Jurgen, welkom. Ik ben alvast nieuwsgierig naar de foto's van de proefrit. Weet je al welk type motor je zoekt? In Belgie is de verhouding tussen diesel an benzine wat anders dan in Nederland geloof ik.