Future A2
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Let eens op het dak, dezelfde lijnen!
De spoiler op de achterklep!
De motorkap is wederom erg kort en de grille doet wel heel erg denken aan de serviceklep!
De voorruit ligt weer net zo diep en een draak om goed te reinigen.
Is het weer net zo'n ruimtewonder?
Benieuwd naar de bekleding van dit studiemodel.
Als het ooit op de weg komt is het 100% elektriek en voor de gemiddelde burger niet te betalen.
Dus wij blijven lekker in onze A2 rijden
De spoiler op de achterklep!
De motorkap is wederom erg kort en de grille doet wel heel erg denken aan de serviceklep!
De voorruit ligt weer net zo diep en een draak om goed te reinigen.
Is het weer net zo'n ruimtewonder?
Benieuwd naar de bekleding van dit studiemodel.
Als het ooit op de weg komt is het 100% elektriek en voor de gemiddelde burger niet te betalen.
Dus wij blijven lekker in onze A2 rijden
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Femke
@HansJan dit plaatje is duidelijk gewoon een gephotoshopte versie van het eerste plaatje. Dezelfde omgeving, etc.
Dat zullen denk ik geen officiële plannen van Audi zelf zijn. Meer iets wat iemand even snel zelf in elkaar gezet heeft.
Dat zullen denk ik geen officiële plannen van Audi zelf zijn. Meer iets wat iemand even snel zelf in elkaar gezet heeft.
Audi A2
2003 - 1.4 BBY Pro Line - Ebony Black - Cruise Control - Beige lederen sportstoelen - OSS - 3-Spaaks lederen stuur - Middenarmsteun - 16" Velgen - Boardcomputer - LED koplampen - mistlampen - Concert radio + bluetooth - comfort knipperlicht
2003 - 1.4 BBY Pro Line - Ebony Black - Cruise Control - Beige lederen sportstoelen - OSS - 3-Spaaks lederen stuur - Middenarmsteun - 16" Velgen - Boardcomputer - LED koplampen - mistlampen - Concert radio + bluetooth - comfort knipperlicht
- HansJan
- Moderator
Wat een giller @Femke, dat ik dat zelf niet gezien heb!
Toch vind ik hem niet slecht!
Toch vind ik hem niet slecht!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16