update zie:
https://www.audi-a2.nl/viewtopic.php?f=22&t=8130
Forum lezers ...
Ik ben net tegen elektrisch rijden,begrijp mij niet verkeerd.
Ik zag jarenlang als kind al te veel om mij hier gebeuren,en ik heb mijn ogen in niet mijn zak heb zitten of heb er bewust geen oogkleppen ervoor... Ja men onderschatten mij tot ze door hadden ik die personen corrigeerden wat ze niet inzagen het probleem is of kon zijn...die er speciaal gestudeerd hadden haha..en er keken ernaar ...

..effin.ik dwaal af wie niet hier...op het forum.

.
Ook Audi en zijn met hun samenwerking aziatische landen merken goed bezig... ook Mercedes zit vast niet stil..
Zolang zit je wel miljoenen op fossiele brandstoffen wagens hier en elders over de wereld nog rondrijden zijn wij daar nog lang niet van af...
Ik zeg eigenlijk dat ook nederland een sterk economisch land en kennis bezit nog flink moet gaan werken en geld moet steken in het netwerk van openbare stroomvoorzieningen.
Men is er nog niet klaar mee en ik denk al een beetje te laat ,dus achter de feiten aan sloffen ?
Vandaar de discussie ze een greep weer wilden naar een extra kernenergie centrale's..in nederland de oude aan vervanging toe is en niet alleen nederland kampt er mee.
ja wij geen waterkracht centrales hebben helaas..maar wie weet komt deze in de noordzee wie weet..eb en vloed of zo gebruik van maken?
De aankoop elektrische wagens gaat in een hoog tempo namelijk... zo ook de warmtepompen wat al niet..en wat op daken warmtewisselaars worden gemonteerd..
Net als in duistland de diesels massaal worden ontmanteld en sommige vele hier in nederland terecht komen en hier rondrijden..de voor duitsland geweerde diesels hier vrolijk rond kachelen..
Het verplaatsen van het probleem he wij leven wel op de dezelfde aardbol ...dus dan maar verplaatsen naar ver weggiestan heeft geen zin.. Ook de materialen de grondstoffen die nodig zijn beperkt en slimme vermogende gasten hebben massaal al veel eerder vele tonnen opgekocht en opgeslagen..dus de materiaal kosten gaan vast oplopen....
afrika is ook zo'n land waar alles heen gaat ,afgedankte schepen ,auto's ,oude airco's,koelkasten met" foute" gassen.. noem maar op...
Daar is de mens een kei in dit al jarenlang gebeurd,de nl regering laten het blijkbaar toe . Afgedankte amsterdamse GVB stadbusdiesels werden in eind jaren 80 geschonken aan oost bloklanden en net als de energie oude amsterdamse trams .
Zo ook de discussie nu ook wij van het gas moeten...dit ook weer het in een stroomversnelling gaat nav groningen ,ja het kan niet anders.
Men vergeet dat er gerommeld met afgedankte oude techniek,zo ook huisafval of andere chemisch bedrijfsafval uit buitenland (engeland) in nederland zou verwerkt worden ,dus sjoemelen met afval..en het gaat om tonnen chemisch afval he.... Noord Holland Spaarnwoude thv de Ja die berg zie jarenlang meters hoog opgebouwd zien worden de weg richting ijmuiden via spaarnwoude amsterdam.
Dat verdwijnt in gemaakte hoge heuvels met een groen tintje erop ja gras mat met eronder een isoleer deken tegen lekken van deze rommel die eronder zit..ja wanneer die gaat lekken heb je het probleem.
Daar ze niet meer weten wat logisch het is bewust niet bijgehouden het gaat hier om fraude gaat, wat er door elkaar zit,eens gaat dit een reactie geven.
Net of je verschillend chemische stoffen gaat mengen ,je kent het wel als je meerdere stoffen merken schoonmaak toilet middelen met mengt..en je hebt al een giftige gas in je toilet.
Ja vaak schoonmaakbedrijven hiermee kampen de gevaren niet weten of konden begrijpen wat er stond de nederlandse taal niet machtig zijn.
.zolang rij ik nog op een wagen met fossiel brandstof.. anders zaten wij niet op het Audi A2 forum he..... haha tenslotte hebben de meesten hier op het forum buiten de Audi A2 ook meerdere wagens tot hun beschikking waaronder een EV...
ja ik weet het ik dwaal af....vandaar mijn onderschrift zeg maar
groeten..
een andere Rolf