Beste A2 rijders,
Ik zit erover te denken om een dagtocht naar de Ardennen te organiseren voor A2 liefhebbers. Lekker toeren door de heuvels, genieten van het landschap en natuurlijk elkaars A2's bewonderen!
Ik dacht aan een route van ongeveer 200-250 km, met een gezellige lunchstop en misschien een bezoek aan een lokale bezienswaardigheid.
Zijn er mensen die hier interesse in zouden hebben? En heeft iemand suggesties voor een mooie route of leuke plekken om te bezoeken in de Ardennen? Alle input is welkom!
Laat even weten of je interesse hebt, dan kunnen we kijken of we iets moois kunnen organiseren.
Groeten,
[Twoja nazwa użytkownika lub nick].
Suggesties en Interesse?
- MarcoB
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het lijkt mij heel leuk, het zijn dit soort uitjes waar ik naar uit zag toen ik mijn auto kocht.
Maar helaas moet ik nog wat dingen (laten) repareren en weet ik niet wanneer dit klaar is.
Ik hoop dat ik op de tijd alles klaar heb en mee kan.
Goed initiatief!
Ik vind het niet erg om iets uit te zoeken of te puzzelen wat de beste opties zijn, mocht ik kunnen helpen, laat het even weten.
Maar helaas moet ik nog wat dingen (laten) repareren en weet ik niet wanneer dit klaar is.
Ik hoop dat ik op de tijd alles klaar heb en mee kan.
Goed initiatief!

Ik vind het niet erg om iets uit te zoeken of te puzzelen wat de beste opties zijn, mocht ik kunnen helpen, laat het even weten.
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
We kennen rixweld73 niet - hij is geen clublid en sluit zijn eerste en enige post af met "Groeten, [uw naam of bijnaam]" (dat laatste in het Pools)...
Dus reken er niet op dat er verder iets gebeurt.
Als je een rol kunt / wilt spelen bij het organiseren van toertochten (en dat wordt zeker gewaardeerd), is contact met @HansJan en/of @kobus1978 een betere optie.
En deze post wordt vast een dezer dagen verwijderd want lijkt afkomstig van een Poolse spambot...
Dus reken er niet op dat er verder iets gebeurt.
Als je een rol kunt / wilt spelen bij het organiseren van toertochten (en dat wordt zeker gewaardeerd), is contact met @HansJan en/of @kobus1978 een betere optie.
En deze post wordt vast een dezer dagen verwijderd want lijkt afkomstig van een Poolse spambot...