Chapter West Meeting 17 augustus 2018

Meetings en Evenementen
Spits
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

19 aug 2018, 19:46 3 x

Veertienmeizeventien schreef:
19 aug 2018, 19:14
mooie beelden van meeting...

Potverdrie: jaloers dus volgende keer ben ik er bij.

Wel kledingvoorschrift aub. Die korte broeken met teenslippers kunnen echt niet...
Jawel!, Dat kan zekers wel; Dat heet namelijk een "kleurrijk" persoon heten! Iemand die denkt WTF, 'tis een endje rijden, maar weet je wat; ik gooi dat kind van me in de auto en ik ga naar die meeting toe, al sta ik op m'n slippers, in me korte pendek.
Wel heb je ook mensen die naast hun slippers lopen....... Die kunnen beter degelijke patas aantrekken, liefst met stalen neuzen (da's ook lekker tegen banden aan trappen of andere mensen, wat het eerste komt.....).

:heart:
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

19 aug 2018, 21:27 1 x

Spits schreef:
19 aug 2018, 19:46
Veertienmeizeventien schreef:
19 aug 2018, 19:14
mooie beelden van meeting...

Potverdrie: jaloers dus volgende keer ben ik er bij.

Wel kledingvoorschrift aub. Die korte broeken met teenslippers kunnen echt niet...
Jawel!, Dat kan zekers wel; Dat heet namelijk een "kleurrijk" persoon heten! Iemand die denkt WTF, 'tis een endje rijden, maar weet je wat; ik gooi dat kind van me in de auto en ik ga naar die meeting toe, al sta ik op m'n slippers, in me korte pendek.
Wel heb je ook mensen die naast hun slippers lopen....... Die kunnen beter degelijke patas aantrekken, liefst met stalen neuzen (da's ook lekker tegen banden aan trappen of andere mensen, wat het eerste komt.....).

:heart:
Duidelijk verhaal.

Mee eens.

Casual meeting!!
betutteling is zinloos; passie is Goud
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie

19 aug 2018, 22:59 3 x

Zal in mijn Speedo komen de volgende keer. :joy: :thumbmin:

Of deze?
Bijlagen
borat-mankini_product1.jpg
Hhhh
borat-mankini_product1.jpg (26.3 KiB) 3369 keer bekeken
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid

20 aug 2018, 07:44 0 x

kobus1978 schreef:
19 aug 2018, 22:59
Zal in mijn Speedo komen de volgende keer. :joy: :thumbmin:

Of deze?
als jij dat wil, als jij dat wil.....

euh...

Ik heb geloof ik al wat anders. Ik moet een keer overslaan.
betutteling is zinloos; passie is Goud
RobinCS
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

21 aug 2018, 08:58 6 x

Beter laat dan nooit; ik vond het een erg leuke avond. Het was leuk om nieuwe gezichten te zien en om ook een aantal mensen die tijdens de vorige meeting aanwezig waren weer te zien en spreken. Dank aan @ArcSissy voor de organisatie en koffie. Last but not least @timmus : thank you for checking my car and activating some features!

Wat mij betreft is dit zeker voor herhaling vatbaar!
timmus
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

22 aug 2018, 10:02 0 x

HansJan schreef:
19 aug 2018, 00:27
Verder was ook ik bijzonder onder de indruk van het color FIS display. Heel volwassen aanvulling en vol met functies. Machtig @timmus! Voor de veeleisende rijder beslist de moeite waard.
ArcSissy schreef:
18 aug 2018, 00:20
De jongstleden ColorFiS aanpassing bij @Pyro_loe deed heel wat volwassenen weer even kinderlijk kijken ... wat een vette optie is dat!
eekhoorntje schreef:
19 aug 2018, 08:17
Color Fis.... Dat is meer dan gewone Fis en vele hebben standaard met alleen temperatuur bij rijden...
Kan iemand het even Filmpje maken, want ik vermoed dat er meerdere interesse hebben.
It's great to see so many positive reviews of Colour FIS. I'm really pleased that this new development is appreciated by so many people.
I've not made a little film, as requested, but instead I took some photos to show just some of the features of Colour FIS. See here:
viewtopic.php?p=70597#p70597

Greetings to you all,

Tom
A2 Retrofitting & Upgrade Service Offered: Cruise Control, FIS, Remapping, Bose, MFSW, RNS-E, Komfortblinker, Bluetooth, Sport Seats, Heated Seats, Front Fog Lights, and much more...
Plaats reactie