compressor tbv reservewiel
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb net een tekening van de bevestiging in het album geplaatst, is mijn eerste foto c.q tekening in het album, de beugel zit over de accu, artnr is 8Z0 801 645 B, de schroef is 8Z0 803 899. Verder nog twee boutjes nodig om de beugel vast te zetten N 904 488 01 Dan dien je nog een gaatje te boren in het deksel boven de accu (vloerbekleding) en het wiel kan moervast gezet worden[album][/album]
[quote="chipsoer"]Ik heb net een tekening van de bevestiging in het album geplaatst, is mijn eerste foto c.q tekening in het album, de beugel zit over de accu, artnr is 8Z0 801 645 B, de schroef is 8Z0 803 899. Verder nog twee boutjes nodig om de beugel vast te zetten N 904 488 01 Dan dien je nog een gaatje te boren in het deksel boven de accu (vloerbekleding) en het wiel kan moervast gezet worden[album][/album][/quote]
Bedankt Chipsoer, duidelijk plaatje, ik weet zeker dat ik niet zo'n bevestigingsplaat op mijn accu heb zitten. Ik zal dus iets anders verzinnen om het wiel stabiel te bevestigen.
Bedankt Chipsoer, duidelijk plaatje, ik weet zeker dat ik niet zo'n bevestigingsplaat op mijn accu heb zitten. Ik zal dus iets anders verzinnen om het wiel stabiel te bevestigen.
Toen ik vanavond thuis na het ophalen van de A2 ontdekte ik dat er wel een werkende compressor onder de afdekplaat zat. Ik kan dus het reservewiel gewoon oppompen in geval van nood. Ik ben dus voorzien van compressor en niet meer zoekende naar dit onderdeel. Dank voor de reacties en het meedenken.
Ik heb ook niet zo'n mooi plaatje over de accu heen.
En mijn reservewiel gaat ook echt niet schuiven, ligt een jerrycan olie naast, ruitenwisservloeistof, koelvloeistof, sleepkabels, trechtertjes, startkabels
past allemaal precies en blijft mooi liggen :mrgreen:
En mijn reservewiel gaat ook echt niet schuiven, ligt een jerrycan olie naast, ruitenwisservloeistof, koelvloeistof, sleepkabels, trechtertjes, startkabels

past allemaal precies en blijft mooi liggen :mrgreen:
ligt de band onder de dubbele bodem? of nog onder het afdekplaatje daaronder???
Kan iemand wat foto's plaatsen voor de beeldvorming??
Anders wil ik die velg via marktplaats wel oppikken namelijk.
Maar aangezien wij de gastank achterin hebben hebben we niet zoveel plek meer over
Kan iemand wat foto's plaatsen voor de beeldvorming??
Anders wil ik die velg via marktplaats wel oppikken namelijk.
Maar aangezien wij de gastank achterin hebben hebben we niet zoveel plek meer over